OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en säljinriktad administratör till ett IT-företag i Uppsala.Tjänsten är på 100% och tillträdes omgående.Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av: - telefonkontakt med kunder och leverantörer - skriva och granska offerter - orderläggning och uppföljning - administrativt stöd och allmän service till VD och konsulter Kvalifikationer Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande samt några års erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete.Du kommunicerar väl i tal och skrift och har mycket goda kunskaper i Office-programmen samt i övrigt god datavana.Goda kunskaper i engelska är ett krav.Har du erfarenhet inom ekonomi eller systemutveckling är det en fördel. Personliga egenskaper Personen vi letar efter är driven, noggrann och har mycket god känsla för service.Du är utåtriktad och ambitiös och tycker om en säljande roll.Du har lätt för att samarbeta men kan även jobba självständigt.God ordning och hög kvalitet är självklart för dig i ditt arbete.Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.Vad erbjuder Adecco dig?För rätt person erbjuds goda utvecklingsmöjligheter hos vår kund.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt.