Säljadministratör

Arbetsbeskrivning

Regal Components är ett svenskt företag med ett stort internationellt nätverk av kunder och samarbetspartners.Företaget grundades 1992 men har med sina produkter och personal en historik från 1982.Vi är lokaliserade i Uppsala i egen fastighet med avdelningar för försäljning, utveckling, produktion och lager.Läs mer på www.regal.se Som säljadministratör kommer att fungera som support till Regal Components befintliga säljare.Dina arbetsuppgifter innebär bl.a. att: - Sköta granskning, komplettering och registrering av ordrar som kommer in via telefon och mail - Registrera och bevaka produktionsordrar - Leveransbevakning till kund - Bevakning av orderstock och utfärdande av plocklistor till lager samt fakturering - Vara en stödjande funktion till säljare med uppföljning av offerter, besök, utskick, mässor mm - Administrera reklamationer - Uppdatering och registervård i affärssystemet - Vara back up för lagerpersonal vid semester och sjukdom Vi vill gärna att du har teknisk gymnasieexamen eller att du har ett gediget tekniskt intresse, samt att du har goda kunskaper i engelska eftersom företaget har ett stort internationellt nätverk av kunder och samarbetspartners.Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av iScala samt om du har ett tredje språk utöver svenska och engelska.Det är en fördel om har ett intresse för och är kunnig inom IT.Som person är det viktigt att du är social, utåtriktad och lättlärd.Du tar gärna egna initiativ och har ett sinne för ordning och reda. Regal Components strävar efter en jämn könsfördelning och ser därför gärna kvinnliga sökanden till tjänsten. För mer information om tjänsten samt registrering av din ansökan besök www.adecco.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Uppsala
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 november 2007
  • Ansök senast: 30 november 2007

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024