Säljadministratör!

Säljadministratör!

Arbetsbeskrivning

Rollen som säljadministratör ger dig möjligheten att arbeta i en internationell miljö med mycket kontaktytor. Du kommer ha en varierande roll och ansvara för de administrativa arbetsuppgifter gällande bolagets prdukter. Är du en prestigelös person som dessutom har ett säljintresse, då kommer du trivas här!

OM TJÄNSTEN

Du erbjuds


* Goda utvecklingsmöjligheter i en säljande roll
*En varierande roll där du hjälper till där det behövs


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Som säljadministratör kommer du ha en viktig roll på bolaget. Du kommer stötta säljarna i det administrativa arbetsuppgifterna. Ha kontakt med olika återförsäljare och fabriker från olika delar i världen och närvara och stötta vid olika mässor och evenemang. Vid mässor/event kan det förekomma kvälls-och helgs arbete.

Som administratör kommer du arbeta med:


* Administration kring den internationella försäljningen
* Fakturering och kundreskontra
* Exporthandlingar och logistik
* Försäljningsstatistik


VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av att arbeta i en bred administrativ roll


* Har mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska då båda språken används dagligen
* Har en gymnasial utbildning
* Har mycket goda kunskaper i excel


Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av att tidigare ha erbetat inom logistik
* Har erfarenhet av att arbeta i systemet Monitor
* Har en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi, internationell handel och/eller logistik
* Har arbetat inom bankbranschen


Som person är du:


* Strukturerad
* Orädd
* Flexibel
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Enligt ÖK
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2021
  • Ansök senast: 3 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024