OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen som säljadministratör ger dig möjligheten att arbeta i en internationell miljö med mycket kontaktytor. Du kommer ha en varierande roll och ansvara för de administrativa arbetsuppgifter gällande bolagets prdukter. Är du en prestigelös person som dessutom har ett säljintresse, då kommer du trivas här!
OM TJÄNSTEN
Du erbjuds
* Goda utvecklingsmöjligheter i en säljande roll
* En varierande roll där du hjälper till där det behövs
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som säljadministratör kommer du ha en viktig roll på bolaget. Du kommer stötta säljarna i det administrativa arbetsuppgifterna. Ha kontakt med olika återförsäljare och fabriker från olika delar i världen och närvara och stötta vid olika mässor och evenemang. Vid mässor/event kan det förekomma kvälls-och helgs arbete.
Som administratör kommer du arbeta med:
* Administration kring den internationella försäljningen
* Fakturering och kundreskontra
* Exporthandlingar och logistik
* Försäljningsstatistik
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av att arbeta i en bred administrativ/ekonomi roll
* Har mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska då båda språken används dagligen
* Har en gymnasial utbildning
* Har mycket goda kunskaper i excel
* Innehar tidigare erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem
Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av att tidigare ha erbetat inom logistik
* Har erfarenhet av att arbeta i systemet Monitor
* Har en eftergymnasial utbildning inom administration, ekonomi, internationell handel och/eller logistik
* Har arbetat inom bankbranschen
Som person är du:
* Strukturerad
* Orädd
* Flexibel
* Ansvarstagande
Övrig information
* Start: Enligt ÖK
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231