OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, personal och IT. För kunds räkning söker vi en säljadministratör till ett internationellt högteknologiskt företag i Stockholm. Du kommer att tillhöra försäljningsavdelningen vars kunder finns inom sjukvårdssektorn. Säljadministratören kommer att ha en nyckelroll i arbetet med offentliga upphandlingar. Du skall sammanställa anbud samt se till att samtliga krav uppfylls. Du kommer också att arbeta med säljaktiviteter såsom deltagande på mässor och kundevenemang. Du kommer att skapa säljmaterial, beställa broschyrer, uppdatera kundregistret, hantera fakturor, skapa mallar samt hantera såväl interna samt externa kunder. Vi tror att du har arbetat på en säljavdelning med liknande arbetsuppgifter. Det är ett krav att du har arbetat med offentliga upphandlingar tidigare. Det är en stor fördel om du har erfarenhet från sjukvårdssektorn. Affärsspråket på företaget är engelska och du behärskar språket mycket bra. Det är en stor fördel om du har goda kunskaper i finska, norska eller danska. Vår kund befinner sig i en spännande fas och för rätt person erbjuds många möjligheter och utmaningar. Tjänsten är ett vikariat med stor möjlighet till förlängning. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44