OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i cirka 6 månader med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter:
Som säljadministratör kommer du att vara en nyckelspelare i organisationen där ingår i ett team som stödjer en europeisk kundbas. Dina arbetsuppgifter innefattar att hantera administrativa uppgifter för reservdelsbeställningar – från första kontakt med kund till samordning och uppföljning av transport till kundens destination. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter uppföljning av beställningar och serviceavtal. Du är huvudsaklig kontaktpunkt för kunder för reservdelsbeställningar och förfrågningar. Du ansvarar för att svara på inkommande beställningar och frågor genom telefon och e-post. Utöver detta genomför du orderadministrativa uppgifter i de olika affärssystemen, bland annat SAP.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Meriterande med arbete från en likvärdig roll
• Meriterande med erfarenhet inom logistik
• God dator- och systemvana, meriterande med kunskap i SAP
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift
Vi tror att du som söker är en lösningsfokuserad och flexibel person. Det är viktigt att du inte lämnar något åt slumpen utan att du arbetar proaktivt för att allting ska vara på rätt plats i rätt tid. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera en varierande arbetsdag utan att det påverkar kvaliteten i ditt arbete. Därtill har du en förmåga att handla och agera snabbt då du drivs av att få saker gjorda. Eftersom rollen har många kontaktytor har du en god kommunikativ förmåga och ett ser värde i att samarbeta med andra. Slutligen tror vi att ditt arbetssätt präglas av struktur och noggrannhet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administration, administratör, beställning, orderadministration, SAP, försäljning, assistent, logistik, serviceavtal, transport, kundkontakt, reservdel, kundservice, heltid, Lund
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund