Säljadministratör med intresse för ekonomi och marknadsföring

Säljadministratör med intresse för ekonomi och marknadsföring

Arbetsbeskrivning

Har du intresse för ekonomi och marknadsföring samt gillar
att ha mycket kundkontakt? Trivs du dessutom i en flexibel och dynamisk roll
där du ges möjlighet att ta mycket egna initiativ? Då kan du vara precis den vi
söker till tjänsten som säljadministratör till ArcMember!

Om rollen som säljadministratörSom säljadministratör hos ArcMember erbjuds du en spännande
och varierad vardag med mycket frihet under ansvar. Rollen innebär att du till ca
50 % kommer att stötta deras befintliga kunder via telefon och mejl. Det kan
handla om allt från enkla frågor om inloggning och hur man lägger till
påminnelser på fakturor, till mer avancerade ärenden som rör systemvyer. Du
svarar på de frågor du kan och tar resterande vidare internt.
Du kommer dessutom att få möjlighet att guida och inspirera
potentiella kunder som är nyfikna på deras medlemssystem. Du visar dem hur systemet
fungerar och hjälper dem att förstå dess fördelar. Detta är ca 25 % av
tjänsten. När kunder väljer att signa upp sig är du med och onboardar dem samt
ser till att de känner sig trygga och insatta i systemet. Din passion för att
dela kunskap och ditt engagemang kommer verkligen att göra skillnad här!
Sist men inte minst, resterande 25 % av din tid kommer att
ägnas åt att uppdatera deras hemsida, skapa nya utbildningsfilmer och sätta
ihop information till deras nyhetsbrev. Du behöver tycka om att ta egna
initiativ och ha ett öga för vad som behöver göras.

Din profilFör att trivas i rollen som säljadministratör hos ArcMember är
din proaktivitet och initiativförmåga avgörande. Du har en stark vilja att lära
dig och förstå så mycket som möjligt – det är den drivkraft som gör att du
ständigt utvecklas i rollen. Du är inte en passiv väntare. Tvärtom, du tar
självständigt tag i uppgifter som behöver göras. Att ha struktur är en naturlig
del av din arbetsstil och du håller bra koll på ärendens statusar. När du lovar
att återkoppla till kunder, levererar du alltid. Du är flexibel och bevarar
ditt lugn oavsett om dagen kastas om eller om du blir avbruten mitt i en
uppgift. De letar efter någon som vill vara hos dem långsiktigt. Vi kommer att
lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.

För att vara aktuell för tjänsten som säljadministratör bör
du uppfylla nedan:
•Gymnasieutbildning som lägsta utbildningsnivå, fördelaktigt inom
ekonomi
•Flytande svenska i tal och skrift där du kan kommunicera på
ett professionellt sätt
•God förståelse för engelska i tal och skrift
•Arbetslivserfarenhet från en roll med kundkontakt

Det är dessutom meriterande om du har:
•Arbetslivserfarenhet inom ekonomi, marknadsföring eller
administration
•God datorvana
•Arbetat i något CMS- eller webbpubliceringssystem och/eller
förståelse för HTML, WordPress eller liknande

Du erbjuds•En flexibel arbetsplats – du väljer själv om du vill arbeta
100 % på plats, 100 % på distans eller en mix av båda
•Möjlighet att arbeta mellan 70-100 %
•Möjlighet till långledighet under sommaren om det önskas –
de har högsäsong oktober-mars
•Friskvårdsbidrag på 5000 kr/år

Om ArcMemberArcMember är ett litet företag med startup- och
entreprenörsanda, utan att vara nystartade. De erbjuder ett heltäckande medlemssystem
med register samt moduler för fakturering, reskontra, utskick och gåvohantering
för ideella organisationer. De har allt från mindre föreningar till större
riksorganisationer bestående av både regionala förbund och lokalföreningar som
kunder.
På företaget arbetar Jens som är COO samt en team lead för
deras utvecklingsteam. Du kommer att arbeta väldigt nära Jens i den här rollen.
De sitter i ett mysigt kontorshotell i Nacka där hundar är välkomna.

Om oss på Framtiden ABVi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering,
vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa
människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att
rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos
ArcMember.

RekryteringsprocessenVår rekryteringsprocess består av följande steg:
•CV-granskning
•Telefonavstämning
•Kompetensbaserad intervju med Framtiden
•Slutintervju med ArcMember
•Referenstagning

VillkorStart: Enligt överenskommelse
Ort: Nacka (men går att arbeta 100 % på distans)
Omfattning: 70-100 % (du väljer)

Vi behandlar ansökningar löpande, tjänsten kan därför komma
att tillsättas innan sista ansökningsdag har passerat. Välkommen med din
ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2024
  • Ansök senast: 14 april 2024

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024