Säljadministratör sökes till GlobalConnect i Stockholm

Säljadministratör sökes till GlobalConnect i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Drivs du av målmedvetenhet, struktur och ordning? Beskrivs du som social, hjälpsam och lösningsorienterad? Då är du som gjord för rollen som Säljadministratör hos GlobalConnect! Här får du möjligheten att växa i din roll på ett professionellt företag i en stark utvecklingsfas.

GlobalConnect arbetar med att leverera bland annat Data och- Internetuppkopplingar och en mängd olika tilläggstjänster till sina kunder. Kunderna varierar i storlek, bransch och därför även i sina behov av GlobalConnects tjänster. Att erbjuda detta på ett anpassat sätt kräver ett genomtänkt arbete i varje förfrågan. Som Säljadministratör på GlobalConnect arbetar du bland annat med att offerera priser till kunder för att erbjuda kunderna det mest konkurrenskraftiga alternativet med snabb svarstid. Du administrerar även orders som kommer in och är i många fall första kontakten som kunden möter.

Du kommer att bli en del av ett härligt team som sitter tillsammans på GlobalConnects kontor mitt i centrala Stockholm. Detta är en heltidstjänst, måndag till fredag mellan 8.00 – 17.00.


Om företaget
GlobalConnect finns i Norge, Sverige, Danmark, Finland och Tyskland och vi är den ledande leverantören av fiberbaserad datakommunikation och datacenter i norra Europa.
Vårt uppdrag är tydligt: att förvandla visioner till verklighet genom digital utveckling och uppkoppling som påverkar människor och företag på riktigt.

Vi kopplar samman människor och organisationer över hela samhället. Det börjar med grunden för vår digitala infrastruktur och slutar med allt vi möjliggör. Vi strävar efter att förenkla det komplicerade och lever efter vårt kundlöfte – att vara lätta att arbeta med.

Våra uppdrag kan handla om allt från att koppla upp butiker som ingår i en kedja, att förse små och medelstora företag med säkert till att bygga datacenter åt några av världens största och mest krävande kunder.


Din profil
För att trivas i rollen som Säljadministratör finns det några egenskaper som de tycker är extra viktiga. Du bör vara flexibel, prestigelös och en problemlösare då arbetsuppgifterna är av stor variation. Vidare finns ett inre driv och en förståelse för att du och din grupp är en viktig del i GlobalConnects affär samt att kunderna vill ha hjälp på ett effektivt och informativt sätt. Det är viktigt att förstå helheten i GlobalConnects affär och du vill lära dig mer om var tekniken är på väg samt hur den hjälper företag varje dag. Andra viktiga egenskaper för att trivas i rollen är att du är positiv, hjälpsam och kommunikativ. Här värdesätts din personlighet men de ser gärna olika erfarenheter i teamet. Din bakgrund kan komma från administration, teknik, koordinering, service eller något annat likvärdigt.

Du har gymnasial utbildning, känner dig bekväm med att arbeta i flera olika system och är noggrann som person. Då du kommer att kommunicera med många olika personer i denna roll på svenska och engelska, talar och skriver du både svenska och engelska obehindrat.

Är det dig vi söker? Ansök idag då denna roll ska tillsättas omgående. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


E-handelssamordnare

E-handelssamordnare

23 december 2024

Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024