OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Linde Material Handling söker säljadministratör inom Business Support till vårt regionkontor i Malmö. Hos oss får du arbeta i en trivsam miljö med stora möjligheter att utvecklas. Har du känsla för detaljer och trivs i en roll där du får ge support till vår säljorganisation? Då kanske du är den vi söker!
Vi är en av Sveriges ledande aktörer på truckmarknaden. Årligen säljer vi tusentals nya och begagnade truckar och våra kunder finns huvudsakligen inom industri-, logistik- och transportnäringen. Vi har de senaste åren haft en positiv utveckling och vi tänker fortsätta på den resan.
Dina arbetsuppgifter
Som säljadministratör inom Front office på Business Support ingår du i ett team som tillsammans agerar daglig support åt vår säljorganisation. Du har en nyckelroll i att stötta våra säljare med administration av exempelvis avtal och rapporter samt uppdatering av kundregister i CRM-system. I tjänsten har du många kontaktytor både internt och externt. På vår avdelning för Business support är du en spindel i nätet, där tempot stundtals kan växla upp då kunden är vår främsta prioritet.
Tjänsten är placerad vid vårt regionkontor i Malmö. Du har således ett tätt samarbete med regionchef och säljare samt är delaktig vid det dagliga på kontoret. Du hjälper till med konferenser och resor, beställer kontorsmaterial, hanterar post och telefonväxel. Vidare ansvarar du för att hålla ordning i regionkontorets kök, för larm och nycklar på regionkontoret. Detta är en roll som passar dig som uppskattar en bred variation i ditt arbete och som med ett leende hugger i där det behövs.
Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på minst gymnasial nivå. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna från en liknande tjänst. Du är utåtriktad och har lätt för att bygga goda relationer, både internt och externt. Vi ser även att du är prestigelös och har en vilja att hjälpa andra. För att trivas och passa i rollen söker vi dig som är noggrann, strukturerad, har ett öga för detaljer och en hög känsla för service. Du är mån om att leverera rätt kvalitet i rätt tid till organisation och kund. Du har även ett intresse för och vana av att arbeta i olika system. Vidare ser vi att du är en van användare av och har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.
Vårt erbjudande
På Linde Material Handling bygger vi inte bara truckar - utan även framtidens intralogistik. Vi är ett av branschens starkaste bolag och söker kontinuerligt drivna medarbetare som vill vara med på vår resa. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens starkaste företag inom materialhanteringsbranschen. Våra medarbetare bidrar varje dag till att våra kunder kan bedriva sin materialhantering på ett säkert, smidigt och konstandseffektivt sätt.
På Linde Material Handling är vi stolta över våra produkter - men också över våra kunniga kollegor och det arbete vi gör tillsammans. Medarbetarna hos oss gillar särskilt flexibiliteten och den frihet under ansvar som deras arbete innebär. Vi har en trevlig arbetsmiljö där vi har roligt på jobbet - samtidigt som vi skapar ett värde för företaget och våra kunder.
Hos oss får du använda din kreativitet och kompetens på en dynamisk arbetsplats med goda möjligheter till personlig utveckling. Vi letar efter dig som vill ha personliga utmaningar i kombination med en sund balans mellan arbete och fritid.
Övrig information
Frågor om tjänsten besvaras av Business Support Manager Madeleine Axelsson på
070-214 35 76. Frågor om rekryteringen besvaras av HR Manager Sandra Johansson på 070-171 29 49.
Vill du vara med på vår framgångsresa och jobba med intralogistik i världsklass? Varmt välkommen med din ansökan senast 2 oktober 2022. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.