Säljadministratör till Expandia Moduler AB - Klippan

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Är du intresserad av att arbeta som säljadministratör hos Expandia Moduler AB? Är du strukturerad, ordningsam och gillar att arbeta i en drivande roll då kan detta vara tjänsten för dig!

Om tjänsten:
Som säljadministratör ingår sysslor inom löpande administration, ekonomi samt generella kontorsgöromål och intern service. Inom ramen för ekonomi ingår kontering, framtagande av fakturaunderlag, samt administration och hantering av hyresavtal, uppsägningar med mera. Tjänsten är en direkt supportfunktion till företagets olika avdelningar och då främst till försäljningsteamet samt projektledarna varför aktuell person ska arbeta i ett nära samarbete med företagets säljare och ha en förmåga att aktivt sätta sig in i dessas arbetsuppgifter och supportera administrativt. Nära samarbetet sker även med övriga funktioner på företaget och  du kommer i din roll ha tät dialog med kunder vilket gör att du behöver ha ett trevligt bemötande och ett kommunikativt sätt.

Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven och engagerad samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta proaktivt och självständigt. Det är även viktigt att aktuell person har ett lättsam och ödmjukt bemötande och uppvisar ett nyfikenhet i sitt arbetssätt.
 
Krav för tjänsten är:
För att klara uppgifterna krävs god datorvana samt tidigare praktisk erfarenhet av snarlikt tjänstgöringsområde. Aktuell person bör ha ett gott sinne för siffror samt ett affärstänk och kunna förstå grunderna inom bokföring. Erfarenhet ifrån arbete i någon form av affärssystem är ett krav för tjänsten. I rollen som säljadministratör är det viktigt att aktuell person kan ha en god överblick och självständigt kunna hantera uppföljning och inhämtning av information/material. 
 
Arbetsbelastningen kan periodvis vara hög och övertidsarbete kan förekomma. Resor till uppdragsgivarens övriga kontor kan förekomma, därav är körkort ett krav för tjänsten.

Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.

Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 29 december 2016

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024