OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och har ett brinnande intresse för teknikområdet? Söker du en administrativ och social roll där du har kontakt med kunder och leverantörer på ett globalt plan? Som säljadministratör kommer du tillhöra serviceavdelningen och fungera som en stödfunktion till säljteamet och arbeta med offerter.
OM TJÄNSTEN
Enheten i Västerås som du kommer arbeta för levererar produkter och lösningar för instrumentering, automation och optimering av industriella processer inom flera olika teknikområden. Som säljadministratör kommer du jobba nära med två kunniga kollegor i säljteamet och arbete med offerthantering. Du kommer även hantera kund- och leverantörsärenden i form av frågor kring tekniska komponenter, priser och offerter.
#
Du erbjuds
* En fot in hos globalt teknikbolag
* En roll med kund- och leverantörskontakt
* Ett stort kompetensutbyte från kollegor
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Arbeta med offerthantering
- Uppdatera och utarbeta prislistor från leverantörer
- Besvara kundfrågor kring tekniska komponenter
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning, har du studerat inom teknikområdet ses detta som meriterande
- Har ett stort intresse för teknik
- Behärskar Office-paketet väl och har en mycket god datavana
- Har obegränsade kunskaper i svenska och engelska då båda språken dagligen används i arbetet
Meriterande
* Arbetslivserfarenhet inom teknik- eller industribolag
* Erfarenhet av offerthantering
#
Som person är du:
* Initiativtagande
* Relationsskapande
* Strukturerad
#
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, konsultuppdrag 6 månader med goda möjligheteter till förlängning
* Placering: Västerås
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Kunden är ett globalt teknikföretag där du tillhör en enhet som levererar produkter och lösningar för instrumentering, automation och optimering av industriella processer till flera teknikkunder på marknaden. Går du vidare i processen får du mer information om företaget.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231