OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På Econova omvandlar vi problem till möjligheter och skapar samhällsmässiga vinster i form av återvinning, förnyelsebar energi, minskade transporter och grönare trädgårdar. Econova är en innovativ koncern som arbetar för en hållbar framtid. Vi baserar våra återvinningsmetoder på naturens egna processer såsom sol, vind och mikroliv. De återvunna produkterna säljer vi tillsammans med ett stort antal andra natur- och trädgårdsrelaterade produkter. Koncernen Econova omsätter idag ca 500 MSEK och har ca 120 anställda. Vårt huvudkontor finns i Åby utanför Norrköping. www.econova.se.
Din roll
I affärsområdet Proffs & anläggning säljer vi våra jordprodukter till Proffs som behöver en större grönyta. Våra kunder kan vara åkerier, byggare samt anläggare och tillsammans med dem löser vi dagliga utmaningar. Vår uppgift är att göra deras vardag enklare och med vår kunskap bygga ett bättre samhälle. Du kommer att ingå i ett team med fyra kollegor och vara stationerad på huvudkontoret i Åby.
I din roll som säljadministratör ingår att assistera utesäljarna med nykundsbearbetning samt serva befintliga kunder. Rollen innebär också fakturering, orderadministration och leveransuppföljning. Du kommer även att arbeta med merförsäljning. Verksamheten är kraftigt säsongsbetonad och du kommer därför under lågsäsong även arbeta med ny-kundsbearbetning.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
· Minst gymnasial utbildning, gärna logistikinriktning
· Tidigare yrkeserfarenheter inom administration
· Tidigare erfarenhet av fakturering och kundbearbetning
· God erfarenhet av CRM system
· God IT-vana
· God erfarenhet av Office-paketet
Vem är du?
För att lyckas i rollen som Säljadministratör är du självgående, uthållig och tar ett stort ansvar i kundrelationer. Som person är du serviceminded, kommunikativ och strukturerad. Du är en social person som har lätt för att samarbeta med andra.
Vi erbjuder dig:
Vi erbjuder dig ett spännande och ansvarsfullt uppdrag i ett familjeägt miljöföretag! Företagskulturen är öppen och vi värderar och värnar om våra medarbetare och arbetar och agerar enligt våra värderingar – öppenhet, långsiktighet och engagemang.
Är du redo för nya utmaningar?
Varmt välkommen med din ansökan senast 2020-06-30 till ansokan@econova.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Frågor om tjänsten besvaras av rekryterande chef: Marcus Ramming, marcus.ramming@econova.se eller 070-509 23 03. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av HR-partner: Agnesa Citaku, agnesa.citaku@econova.se eller 072-184 99 30.