Säljadministratör till Specsavers!

Säljadministratör till Specsavers!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Specsavers är idag världens största privatägda optikerkedja med butiker i elva länder och över 40 000 anställda. Specsavers medarbetare arbetar tillsammans varje dag för att erbjuda bättre syn och ögonhälsa till över 38 miljoner kunder världen över. På supportkontoret i Göteborg arbetar ett 80-tal medarbetare som stöttar de 118 butikerna i Sverige. Specsavers blev utsedda till Sveriges bästa arbetsplats 2022 i Great Place to Work.

Din roll

Just nu söker vi en säljadministratör till Specsavers i Göteborg med start omgående. Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig över tre månader, där du blir anställd av oss på Clevry men arbetar för Specsavers. Uppdraget är en heltidstjänst förlagd på vardagar, huvudsakligen 8.30-17.00, möjlighet till flextid finns.

I rollen som säljadministratör kommer du att arbeta med att avlasta befintlig personal med diverse administrativa uppgifter. Du blir en del av ett sammansvetsat team som arbetar nära produkt- och ekonomiavdelningen men även butikerna.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Registrera myndigheters pappersrekvisioner

- Avtalsregistrering
- Svara på enklare externa samt interna frågor via telefon och mail



Din profil

Vi söker en prestigelös teamplayer som gärna får ha ett intresse för försäljning. Vi ser även att du är en god kommunikatör både via telefon och mail samt är serviceinriktad. För att passa i denna roll tror vi att du är noggrann, strukturerad och en problemlösare som trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.

Krav för tjänsten:

- Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska
- Fullständig gymnasieexamen
- God datorvana


Det är meriterande om du besitter erfarenhet av:

- Superoffice & Navison
- PowerBI
- Arbete med offentlig upphandling


Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.


Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024