Säljadministratör till Specsavers!

Säljadministratör till Specsavers!

Arbetsbeskrivning

Om företaget



Specsavers är idag världens största privatägda optikerkedja med butiker i elva länder och över 40 000 anställda. Specsavers medarbetare arbetar tillsammans varje dag för att erbjuda bättre syn och ögonhälsa till över 38 miljoner kunder världen över. På supportkontoret i Göteborg arbetar ett 80-tal medarbetare som stöttar de 118 butikerna i Sverige. Specsavers blev utsedda till Sveriges bästa arbetsplats 2022 i Great Place to Work.

Din roll



Just nu ser vi efter en säljadministratör till Specsavers kontor beläget i centrala Göteborg. I rollen som säljadministratör kommer ett stort fokus vara Specsavers B2B system som lanseras i början av 2023. Fokuset kring det nya systemet kommer vara, planering, administration, utbildning samt svar på frågor kring systemet från butiker och företagskunder. Du kommer dessutom att arbeta med diverse administrativa arbetsuppgifter för att stötta upp befintlig personal. På Specsavers blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar nära produkt- och ekonomiavdelningen men även butikerna.

Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig över tre månader med god möjlighet till förlängning. Start på tjänsten är den 28/11-2022, du blir anställd av oss på Clevry men arbetar för Specsavers. Uppdraget är en heltidstjänst förlagd på vardagar, huvudsakligen 8.30-17.00.



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Planering, administration, utbildning samt support kopplat till Specsavers nya B2B system
- Svara på externa samt interna frågor via telefon och mail
- Registrering av myndigheters pappersrekvisioner

- Avtalsregistrering



Din profil

Vi söker en prestigelös teamplayer som gärna får ha ett intresse för försäljning. Vi ser även att du är en god kommunikatör både via telefon och mail samt är serviceinriktad. För att passa i denna roll tror vi att du är noggrann, strukturerad och en problemlösare som trivs att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.

Krav för tjänsten:

- Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska
- Fullständig gymnasieexamen
- God datorvana


Det är meriterande om du besitter erfarenhet av:



- Företagsförsäljning
- Superoffice & Navison
- PowerBI
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom servicebranschen


Vi tillämpar en löpande urvalsprocess och välkomnar din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 14 april 2023

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024