OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Säljadministratör/Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet från elenergibranschen. Tjänstens omfattning är ett vikariat på 4 månader med stor chans till förlängning.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är verksamma inom förnybar och hållbar energi och sitter i inspirerande lokaler i centrala Stockholm.
I rollen som Säljadministratör/Kundtjänstmedarbetare kommer du att hantera det löpande administrativa arbetet med solkunder i enlighet med rutiner och processbeskrivningar. Du kommer säkra så att underlag för försäljning av elcertifikat och ursprungsgarantier levereras till fakturering enligt plan. Utöver detta kommer du även arbeta för att effektivisera och förbättra processer och arbetssätt genom att ge input och feedback till berörda parter inom organisationen.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och sedan bli uthyrd som konsult.
Arbetsuppgifter
Som Säljadministratör/Kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med bland annat:
- Bemanna kommunikationskanaler, t.ex. telefoni, mejl, chatt och post.
- Hålla sig informerad om elmarknaden och utveckla kunskapsunderlag
- Hantera och förbereda delar av fakturering så som försäljning av elcertifikat och ursprungsgarantier
- Registrera och administrera tilläggsavtal och fullmakter
- Löpande administration såsom:- Avslutade mikroproducenter
- Ta fram underlag och förbereda inför avstämningsmöten
- Registervård
- Skapa och uppdatera rutiner
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet från kundtjänst
- Meriterande är erfarenhet från elenergibranschen
- God erfarenhet av Office-paketet
- Kan uttrycka dig väl i svenska och engelska i både tal och skrift
- Som person är du serviceminded, noggrann och strukturerad. Du är positiv, proaktiv och lösningsorienterad samt gillar sociala sammanhang och att jobba i del av ett team.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04