Säljadministratör/Receptionist - Direktglas

Arbetsbeskrivning

Autover Direktglas AB ingår i Saint Gobain Autover gruppen som är en av världens största bilglasgrossister. Autover Direktglas erbjuder sina kunder ett brett utbud av kvalitetsprodukter inom bilglas och tillbehör. Autover Direktglas affärside är att vara ett av de ledande företagen inom branschen, med en hög kvalitetsprofil och god servicenivå. Arbetet sker med stort fokus på flexibilitet och utvecklande av nya lösningar till nya modeller. Huvudkontor och centrallager finns i Kungens Kurva utanför Stockholm och därtill finns 8 distributionscenter runt om i landet. Företaget omsätter ca 180 MSEK på den svenska marknaden och har systerbolag i hela Europa. Säljadministratör/Receptionist [ Till en nyinrättad tjänst söker vi en ambitiös och driven säljadministratör /receptionist som i en central och koordinerande roll skall avlasta framför allt säljorganisationen i deras dagliga operativa arbete. [ Din uppgift: - Ansvara för säljadministration, sammanställa beslutsunderlag, göra löpande projektrapporteringar och administrera uppföljningsaktiviteter. [ - Stödja och utveckla interna administrativa processer inom försäljning, inköp och marknad. - Ansvara för samordning och koordinering mellan olika marknads- och försäljningsprojekt och uppdrag. - Sammanställa och distribuera företagsintern information. - Ansvara för formalia, material och praktiska arrangemang vid interna möten, konferenser eller olika events. - Underhåll av hemsida - Kampanjplanering/ koordinering - Initiera, arrangera och medverka vid företagsaktiviteter, resor och sociala events. - Ta emot besökare Din profil: För denna tjänst vid Autover Direktglas huvudkontor söker vi dig som har erfarenhet från liknande koordinerande roller med administrativt ansvar. Du har en relevant utbildning inom området och du är en driven datoranvändare med mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du är en driven organisatör med extremt god planeringsförmåga. Du är ambitiös, ansvarsfull, strukturerad och bra på att prioritera. Du är duktig på att skriva och korrigera texter, PM, protokoll, sammanfattningar och referat. Du är den som tar tag i det som behövs göras för stunden och räds inte att ta dig an nya arbetsuppgifter. Vi kan erbjuda Dig ett kvalificerat arbete med stor variation, högt tempo och utvecklingsmöjligheter i ett framgångsrikt företag med dynamisk kultur och engagerade medarbetare. Då tjänsten är ny får Du möjligheter att själv påverka och lägga upp struktur och ordning för hur arbetet skall utformas. Din ansökan: Välkommen med din ansökan innehållande CV och ett personligt brev med motivering till varför du tror att du passar för tjänsten. Urval sker löpande så skicka din ansökan snarast, dock senast 15 januari. .

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Alfa Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 december 2010
  • Ansök senast: 15 januari 2011

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024