Säljadminstratör till globalt bolag

Säljadminstratör till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett sammansvetsat bolag med stora internationella kontaktytor? Är du en strukturerad person med en känsla för affärer som inte räds av att fatta beslut? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker dig med tidigare erfarenhet inom administrativt arbete som vill utvecklas i en roll med stort eget ansvar. Ansök redan idag, urvalet sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Vår kund tillhör en global koncern som har funnits i över 100 år i stora delar av världen. De är ledande inom utveckling, tillverkning och leverans i sitt område och arbetar främst mot fordonsindustrin där de erbjuder sina kunder en helhetslösning. I Göteborg och Södertälje finns det cirka 30 medarbetare vilket bidrar till en prestigelös och hjälpsam organisation där du med dina kollegor arbetar tillsammans för att leverera bästa möjliga service. I denna tjänst finns möjligheten att arbeta både utifrån Göteborg och Södertälje beroende på vart du bor.

#

Du erbjuds


* Engagerade och drivna kollegor på en familjär arbetsplats
* Möjligheten att utveckla dina kunskaper inom administration och affärsmannaskap
* En arbetsplats som värnar om ditt välmående och som erbjuder möjlighet till hemarbete delar av veckan


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Säljadministratör kommer du på ett strukturerat sätt arbeta med bland annat att:


* Ta emot, hantera och sammanställa förfrågningar från bolagets kunder
* Skapa kalkyler och offerter
* Starta upp nya ordrar från kund
* Stötta kontorsansvariga med diverse analyser
* Arbeta i bolagets affärsystem
* Kontakt med externa leverantörer via mail och telefon


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som


* Har avslutad och godkänd gymnasieutbildning
* Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
* Har minst 3 års arbetserfarenhet inom exempelvis administration, kundtjänst eller sälj
* Har mycket goda kunskaper i Officepaketet med fokus på Excel
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
* Har lätt för att lära sig och sätta sig in i nya processer och system


Som person är du


* Kommunikativ
* Strukturerad
* Affärsinriktad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg eller Södertälje


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024