OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med i vårt team? Säljande administratör, 1 plats Vi förstärker vår säljorganisation och söker en säljadministratör för att kontrollera och registrera order, hantera leverantörsrabatter samt övrigt administrativt arbete på vår innesäljavdelning. Arbetet innebär registrering i våra interna system samt kontakter internt och externt med våra kunder med telefon som redskap. Det är viktigt att du har lätt att sätta dig in i affärssystem och avtal för att kunna göra ett bra jobb. Vi ser också gärna att du har erfarenhet av branschen - det är dock inget krav. För att passa på tjänsten krävs att du är/har: - strukturerad - ansvarsfull - flexibel - noggrann - analytisk förmåga - stresstålig - förmåga att prioritera vid arbetstoppar - god initiativförmåga För att trivas hos oss tycker du om att: - arbeta i ett högt tempo - arbeta i team - ha kundkontakter - arbeta mot deadlines Du skall ha några års erfarenhet av liknande administrativa arbetsuppgifter, främst av registrering men även kundkontakter. Du har en positiv attityd och bidrar till att skapa en glad stämning både gentemot kunder och inom teamet. Du måste ha gymnasiekompetens och kunskaper i engelska. Placering: Kista - Stockholm Start: Omgående Arbetstid: Heltid Anställningsform: Vikariat tom 2008-02-29. Din ansökan vill vi enbart ha elektroniskt och snarast, dock senast 31 mars. Ansökningsblankett hittar du på www.ingrammicro.se under rubriken "Jobba hos Ingram Micro". Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Anna Weibull
072 145 94 88
HR Manager Michaela Pehrström
072 141 35 84