Säljande administratör till Agneta Livijn

Säljande administratör till Agneta Livijn

Arbetsbeskrivning

För dig som motiveras av att ge högklassig kundservice och vid sidan av studierna är ute efter ett extrajobb där du får arbeta relationsbyggande finns nu möjligheten att söka rollen som säljande administratör till internationella konstnären och designern Agneta Livijn. Är du dessutom en person som gärna gör det lilla extra för att skapa kundnöjdhet är detta en klockren roll för dig!

OM TJÄNSTEN
Agneta Livijn kännetecknas som internationell konstnär och designer med kunder som IKEA, Habitat och Marks&Spencer och erbjuder sina kunder ett komplett designkoncept för köket. Samlingen består bland annat av handgjorda caffe latte-koppar, fat, tallrikar och köksredskap etc. Företaget lanserades i Stockholm 1995 och Agnetas konstverk och design återfinns idag i bland annat Europa, Japan och USA.

För Agneta Livijns räkning söker vi nu efter en säljande administratör som kommer ansvara för att sköta kommunikationen med retailkunder för orderhantering och relationsbyggand.

Arbetet kommer att vara förlagt cirka två dagar i veckan men där det är flexibelt utifrån ditt schema vilka dagar i veckan som passar. Du kommer arbeta hemifrån på distans men ha kontinuerliga uppföljningar med dina tre kollegor för att säkerställa att ni arbetar som ett team mot era gemensamt uppsatta mål.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som säljande administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefatta:


* Kommunikation med retailkunder för orderhantering och relationsbyggande
* Kommunikation med lagerpersonal för planering av ordrar
* Bokning av frakt via DHL
* Fakturahantering i Fornox


Rollen är en allt-i-allo roll, med mycket frihet och eget ansvar där det finns utrymme att växa för rätt person.

VI SÖKER DIG SOM
* Du studerar för närvarande på högskola/universitet och har minst en termin kvar av dina studier efter sommaren
* Du kan jobba minst två dagar i veckan på distans
* Du har goda datorkunskaper
* Är obehindrad i det engelska språket, i såväl tal som skrift, då kommunikation med internationella kunder är en del av vardagen.

Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av att arbeta i Fortnox

I denna process kommer vi lägga stor vikt vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person är du:


* Serviceminded
* Initiativtagande och kreativ
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Så snart som möjligt efter överenskommelse
* Omfattning: Deltid ca 2 dagar/veckan
* Placering: Distans, vart som helst
* Rekryteringsprocess: Första steg är en telefonavstämning med Academic Work. Om du går vidare till ett andra steg kommer ett skriftligt test som mäter kundbemötande genomgöras.


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Agneta Livijns önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs med om Agneta Livijn här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 mars 2021
  • Ansök senast: 19 april 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024