Säljande Handläggare till spännande kundserviceuppdrag!

Arbetsbeskrivning

Vill du lära dig hur man bygger kundrelationer på riktigt?

Vi söker just nu de bästa medarbetarna till vårt kontor i Gävle, och vi söker er till ett av branschens mest spännande uppdrag!
Om du brinner för service i toppklass kommer detta vara precis det du letat efter!

Xzakt Kundrelation finns där för sina partners när det kommer till att stärka relationen till deras kunder, och det vi behöver är människor som vill komma någonstans i livet, och göra det med ett stort leende!

Vad gör man som kundtjänsthandläggare?

Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara den första man som kund möter när man ringer/mailar/chattar/skriver till vår uppdragsgivare via sociala medier. Hur ger Du kunden den absolut bästa upplevelsen? Kom till oss så får du se hur det går till!

Vad får du?

Världens bästa kollegor. Hur kan vi vara så säkra på det? Jo, för att vi vet att en person som trivs med sin omgivning kommer vara en lyckligare och bättre medarbetare, svårare än så är det inte!

En grundläggande, och fullt betalt, utbildning som ger dig alla verktyg du behöver för att kunna styra kundkontakter, och som lär dig ett och annat om hur man som kund och konsument fungerar. Varje kundkontakt medför sina säregna krav, och att förstå dessa är både viktigt och fascinerande!

Ett spännande uppdrag från en välkänd partner, som du kan vara stolt över att representera varje dag!

Utvecklingsmöjligheter inom företaget. Då vårt ledarskap alltid väljs ut internt, så finns det stora möjligheter att göra karriär inom företaget! Samtliga ledare finns där för er, för att de har varit i precis samma sits!

Vad kräver vi?

Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du är bekväm kring datorer
Du gillar att kommunicera med människor, och förstår hur man kommunicerar med tydlighet

När vi ser rätt person, då vet vi!


Övrig viktig information:

Vi söker nya medarbetare för start i slutet av november. Arbetstiderna kan variera mellan vardagar och helger, dag- som kvällstid!

Vi betalar samtliga medarbetare i enlighet med Kollektivavtal.



Är det här du?
Sök då idag till http://www.xzakt.com/sok-jobb/
Urval och rekrytering sker löpande.


Skriv till olof.rosvall@xzakt.com om ni har några som helst frågor!


Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du är bekväm kring datorer
Du gillar att kommunicera med människor, och förstår hur man kommunicerar med tydlighet
Du har en gymnasial examen
Du vill utvecklas inom kundrelationer, och tror att du kan bidra med något!
Du är dig själv, och står upp för en kontorskultur där glada, hjälpsamma och snälla kollegor är de bästa kollegorna!


När vi ser rätt person, då vet vi!

Xzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB Gävle
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Vi omfattas utav Kollektivavtalet för Callcenter-verksamhet mellan Unionen och Almega, vilket reglerar lönesättning, arbetsmiljö, schemaläggning, helt enkelt allt som behövs för att våra medarbetare ska känna sig trygga på jobbet, varje dag!
  • Publicerat: 8 december 2016

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb


26 november 2024