OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du intresse för försäljning, ekonomi, trivs i högt tempo och önskar att skapa värde för våra kunder? Välkommen med en ansökan till oss på Zmarta!
Bakgrund
Zmartas säljaravdelning hjälper varje månad tusentals kunder att förbättra sin privatekonomi. Som säljare jobbar du i ett team på den svenska marknaden över telefon. Syftet med samtal mellan kund och säljare är att hjälpa kunden att betala mindre varje månad för sina lån och krediter - Allt för att hjälpa kunden till en bättre privatekonomi.
Din roll och dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som säljande handläggare på vårt nya kontor i Vasastan!
Som handläggare kommer du att ta den första kontakten med kund (nykundsbearbetning) via telefon och sälja in vår tjänst samt berättar förutsättningarna med att använda Zmarta som har till syfte att förbättra kundernas privatekonomi. När kunden tackar ja till tjänsten, samlar du in den information som behövs, för att sedan skicka ansökan till över 35 långivare och banker.
Du kommer att jobba med Zmarta som varumärke, men är anställd av Insplanet.
Vi erbjuder dig
Vi har ett stort fokus på att våra medarbetare ska trivas och satsar därför mycket på våra anställda - Både när det gäller arbetstrivsel och hälsa!
3000:- i friskvårdsbidrag/år
Teambuilding aktiviteter, säljtävlingar och AfterWorks
Hög provisionsmodell
Tydliga karriärsmöjligheter
Heltidstjänst mån-fre 8:00-17:00
... och förhoppningsvis föreviga kollegor!
Din första tid
Självklart har vi planerat ut din första tid hos oss! Under dina första veckor kommer vi att erbjuda dig ett Onboarding program som omfattar förkunskaper om företaget, vår säljprocess samt de tjänster vi erbjuder. Utbildningen är alltså både teoretiskt och systematiskt. En erfaren och motiverad säljledare finns vid din sida, för daglig feedback och coachning - Allt för att du ska kunna känna dig så bekväm som möjligt.
Kika på vår kravprofil nedan och välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav