OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en stor passion för att jobba med kreativa idéer och har en förståelse för hur design kan utveckla affären och tillföra värde för våra kunder? Nu har du chansen att få bidra med din kompetens för att påverka framtidens flexibla arbetsplats. Hos Office Management erbjuds du möjligheten att arbeta med drivna och energiska kollegor i ett team som har gasen i botten och riktigt roligt tillsammans. Sök redan idag och bli en del av vår fantastiska gemenskap!
Om rollen
I takt med att vi växer söker vi nu ytterligare en Inredningsdesigner till HQ i Stockholm. Du kommer ingå i ett mindre team där du självständigt tar fram inredningsförslag och projektleder leveransen tillsammans med teamets projekt- och leveranskoordinator och rapporterar direkt till Product Manager Interior. Med din spetskompetens inom rumslig gestaltning blir du en viktig pusselbit i teamets fortsatta utveckling och framgång.
Arbetsuppgifter
- Förstå kundens mål, ambitioner, behov och önskemål och därefter skapa individuellt anpassade inredningsförslag till främst kontorslokaler
- Offerera, sälja och leverera med ett helhetsansvar mot både kund och projekt
- Säkerställa att kunden får så stort värde som möjligt för sin investering, oavsett budget
- Etablera och bibehålla goda relationer med kunder såväl som med leverantörer
Genom uppföljningssamtal till kunder säkerställer du dels kundnöjdhet, dels att vi får tips om referenskunder som kan leda till nya uppdrag.
Du kan i perioder ha färre projekt att arbeta med. Under dessa perioder är det viktigt att du är aktiv i att söka nya projekt och utföra andra uppgifter som skapar värde för teamet. Det är ett litet och engagerat team där alla förväntas vara villiga att kavla upp ärmarna när det behövs och utmana sin komfortzon.
Erfarenheter
- Har minst 2 års erfarenhet från att jobba med inredning till kontor där du självständigt drivit projekt från start till slut
- Har dokumenterad utbildning som inredningsdesigner/inredningsarkitekt alternativt 5 års arbetslivserfarenhet
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Har en portfolio med tidigare inredningsuppdrag
Det är även meriterande om du har B-körkort och tillgång till egen bil.
Personliga egenskaper
Som person är du positiv, lyhörd och kan snabbt fånga upp kundens behov. Vidare ska du vara förtroendeingivande och ha ett stort engagemang i ditt jobb och mot våra kunder. Det är viktigt att du är van att pitcha design- och inredningsförslag och trivs med att agera rådgivare mot kund gällande vad som är möjligt och inte utifrån satt budget. Men du behöver även vara lösningsorienterad och lyckas ta fram attraktiva lösningar även vid mindre budgetar, det handlar trots allt om att möta kundens behov och förutsättningar på ett framgångsrikt sätt. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
O.M erbjuder
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Fantastiska kollegor!
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Årlig kick-off
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
Övrig information
- Start: september 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
- Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning
En första selektering kommer ske i början av augusti på grund av semestertider, vänta dock inte med att skicka in din ansökan då vi behandlar ansökningarna i den turordning de inkommit (löpande urval).
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Andreas Sundin, på 010 858 51 30.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson