Säljande Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Säljande Konsultchef
Det går bra för Randstad i Sverige och vi vill att du ska bli en del av vårt team i Karlstad!



Arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvarsområden


Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och arbetet är mycket varierande. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning. Du arbetar självständigt och driver hela rekryteringsprocessen, från kravprofil till tillsättning. Du ansvarar även för de konsulter som arbetar hos kunderna. Ansvaret för konsulterna innebär även att du arbetar med anställning, introduktion, utveckling, uppföljning och avveckling av konsulter. Du har regelbunden kontakt med dina konsulter och följer kontinuerligt upp uppdraget samtidigt som du har mycket stöd av härliga kollegor och ledning.



× Försäljning och relationsbyggande med våra kunder och prospekts

× Rekrytering av nya konsulter

× Personalansvar och framför allt se till att våra konsulter utvecklas och trivs


Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Karlstad

Omfattning: Heltid



Din bakgrund

För att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du brinnande intresse för försäljning och personal. Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning inom bemanning och rekrytering tidigare. Har du dessutom arbetat med personalansvar tidigare så har du bra förutsättningar för att lyckas i rollen.

Vi ser även att du har ett brett kontaktnät i Värmland, med Karlstad som utgångspunkt.

Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.



B – körkort krävs.



Dina egenskaper

För att passa i rollen som konsultchef hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.

För mer information om tjänsten kontakta gärna Ellinor Hammar – ellinor.hammar@randstad.se [ mailto:ellinor.hammar@randstad.se ] 073-0644786

Intervjuer kommer att hållas löpande.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024