Säljande Konsultchef inom logistiksektorn

Säljande Konsultchef inom logistiksektorn

Arbetsbeskrivning

Säljande Konsultchef inom logistiksektorn

Vi söker dig som vill utvecklas tillsammans med oss i rollen som konsultchef! Vi är ett växande bemanningsföretag med cirka 60 anställda inom logistiksektorn i Göteborg. Vi arbetar bland annat med lagerpersonal, last- och budbilsförare, kundtjänstpersonal, trafikledare och speditörer.

Vi söker dig som vill jobba på ett mindre företag med korta kontaktvägar och stor möjlighet att påverka din egen arbetssituation. Att vara konsultchef hos oss innebär ett fritt arbete under eget ansvar. Vi bemannar både korta och långa uppdrag samt utför rekryteringar.

Vi söker dig som tror att du kan axla rollen att bygga upp vår lagerverksamhet alternativt och eller kundtjänstverksamhet. Du brinner för försäljning och kontakten med människor. Har du tidigare erfarenhet av bemanningsbranschen och många kontakter med potentiella kunder? Har du ett stort kontaktnät och brinner för försäljning? Då kan du vara den person vi söker!

Hos oss är teamwork och ett gott samarbete mycket viktigt för att lyckas i rollen. Vi arbetar tätt tillsammans för att skapa nya affärsmöjligheter och för att ge våra befintliga kunder bästa möjliga service. Vi sitter i egna fräscha lokaler platån / Eriksberg. Du erbjuds en individuell lön med ett tilläggande bonussystem.

Arbetsuppgifter

Du kommer att ha ett eget kundansvar samt löpande kontakt med kandidater och konsulter. Du arbetar både med att bearbeta potentiella nya kunder samt merförsäljning mot befintliga kunder.

Du kommer att bemanna uppdrag samt vara konsulternas närmsta chef och kontaktperson. Rollen som konsultchef innebär ett flexibelt arbete i et t högt tempo med en stor variation av arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper

I rollen som konsultchef sätts det stora krav på personligt engagemang, flexibilitet och förmågan att ha många projekt igång samtidigt.

Som person brinner du för försäljning och kontakten med människor. Du har ett stort intresse för medmänskliga relationer och finner det naturligt att vårda och bygga kundrelationer. Du är prestigelös och har inga problem med att ta i där det behövs.

Krav för tjänsten:

- -Flytande svenska i tal och skrift
- -B-körkort och tillgång till egen bil
- -Goda kunskaper i MS Office
- -Relevant erfarenhet av bemanning/personal
- -Relevant erfarenhet av kundbearbetning och försäljning




Låter detta som ett jobb för dig? Då är kanske just du är vår nya kollega!



Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ad Acto
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2020
  • Ansök senast: 15 augusti 2020

Liknande jobb


Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024

Innesäljare

Innesäljare

22 november 2024