Säljande Konsultchef inom logistiksektorn

Säljande Konsultchef inom logistiksektorn

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill ta stort eget ansvar och hjälpa oss att utöka vår verksamhet i Bohuslän ! Vi är ett växande bemanningsföretag med cirka 75anställda inom logistiksektorn. I dagsläget är vi belägna i Göteborg och vill nu utöka norrut i Bohuslän alt Trestad området. Vi arbetar bland annat med lagerpersonal, last- och budbilsförare, kundtjänstpersonal, trafikledare och speditörer.

Vi söker dig som vill jobba på ett mindre företag med korta kontaktvägar och stor möjlighet att påverka din egen arbetssituation. Att vara konsultchef hos oss innebär ett fritt arbete under eget ansvar. Vi bemannar både korta och långa uppdrag samt utför rekryteringar.

Vi söker dig som tror att du kan axla rollen att bygga upp verksamhet i ett nytt geografiskt område. Du brinner för försäljning och kontakten med människor. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av bemanningsbranschen alternativt många kontakter med potentiella kunder. Har du ett stort kontaktnät och brinner för försäljning? Då kan du vara den person vi söker!

Hos oss är teamwork och ett gott samarbete mycket viktigt för att lyckas i rollen. Vi arbetar tätt tillsammans för att skapa nya affärsmöjligheter och för att ge våra befintliga kunder bästa möjliga service. Vi sitter i egna fräscha lokaler platån / Eriksberg men denna nya tjänst blir belägen på en plats som passar den eventuellt blivande konsultchefen. Du erbjuds en individuell lön med ett tilläggande bonussystem.

Arbetsuppgifter

Du kommer att ha ett eget kundansvar samt löpande kontakt med kandidater och konsulter. Den största delen i det här arbetet blir till en början att sälja våra tjänster / skaffa nya kunder samt implementera dem.

Du kommer att bemanna uppdrag samt vara konsulternas närmsta chef och kontaktperson. Rollen som konsultchef innebär ett flexibelt arbete i et t högt tempo med en stor variation av arbetsuppgifter.

Personliga egenskaper

I rollen som konsultchef sätts det stora krav på personligt engagemang, flexibilitet och förmågan att ha många projekt igång samtidigt.

Som person brinner du för försäljning och kontakten med människor. Du har ett stort intresse för medmänskliga relationer och finner det naturligt att vårda och bygga kundrelationer. Du är prestigelös och har inga problem med att ta i där det behövs.

Krav för tjänsten:

- -Flytande svenska i tal och skrift
- -B-körkort och tillgång till egen bil
- -Goda kunskaper i MS Office
- -Relevant erfarenhet av bemanning/personal
- -Relevant erfarenhet av kundbearbetning och försäljning




Låter detta som ett jobb för dig? Då kanske det är just du som är vår nya kollega!



Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ad Acto
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2021
  • Ansök senast: 9 maj 2022

Liknande jobb


21 augusti 2024

Habia - Logistikchef

Habia - Logistikchef

12 augusti 2024

Customer Service Manager

12 augusti 2024