OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och söker nästa utmaning? Vill du bidra till att göra skillnad? Hos oss hjälper du samhället med kompetens där den behövs som bäst genom varje bokning du skapar. Dessutom blir du vårt ansikte utåt och får representera ett bolag som sedan starten år 2008 varit mycket framgångsrikt och som flera gånger blivit utsedd till Gasellföretag av Dagens Industri.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Hos Agila ingår du i ett team där du ständigt utmanas att bli bättre och där du är med och driver pågående utveckling. Hur du planerar dina arbetsdagar är mycket upp till dig, även om det självklart sker med stöd i form av riktlinjer, system och support. Du kan likna det vid att driva ditt eget företag i företaget. Du bygger och utvecklar dina egna konsult- och kundrelationer. Inledningsvis handlar det mycket om att skapa nya kontakter och bygga upp relationer. Därefter att vårda långsiktiga relationer och fördjupa samarbeten.
Vi söker dig som vill utvecklas i ett nästa steg tillsammans med oss på Agila. Du kanske har arbetat med renodlad sälj och vill ta ett steg vidare i din utveckling. Vi ser att du är en person som pushar dig själv att nå längre, för att du vet att det lönar sig. Du ska lockas av att själv sätta ramarna för din arbetsdag och dina resultat och du ska vara en person som drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Som person är du ambitiös och resultatorienterad med högt eget driv och en vilja att hela tiden ta nästa steg.
Du har minst ett års tidigare erfarenheter av sälj och en god affärsförståelse. Du ska ha goda kunskaper i svenska eftersom det behövs för att du ska kunna utföra dina dagliga arbetsuppgifter. Du trivs med omväxlande arbetsuppgifter, högt tempo och många dagliga kontakter med både konsulter, kunder och dina teamkollegor.
Har du även genomgått en utbildning inom HR, ekonomi, entreprenörskap eller liknande. Alternativt om du har några års arbetslivserfarenhet av research gärna inom rekrytering eller bemanningsbranschen är det meriterande. Du har goda kunskaper i svenska då det behövs för att du ska kunna utföra dina arbetsuppgifter.
Dina personliga egenskaper är det som främst avgör om du kommer lyckas och trivas hos oss. Känner du igen dig i följande?
· Orädd och vågar utmana dig själv.
· Strukturerad då det ofta handlar om att hantera arbetsuppgifter parallellt.
· Målfokuserad och är beredd att kämpa för att komma dit du vill.
· Har ett intresse för att göra affärer och etablera goda relationer med dina konsulter och kunder.
· Bra på att lyssna och förstå andra människor.
· Har koll på dina styrkor samtidigt som du är ödmjuk inför dina utvecklingsområden.
Du får en gedigen introduktion som hjälper dig att lyckas i din roll. Vi ser mycket fram mot att ta del av din ansökan som skickas till rekrytering@agila.se. Vid frågor om tjänsten kontakta HR-chef Karin Juhlin på telefon 073-525 88 55 eller HR-assistent Isabella Sundelin på telefon 076-003 64 55.