OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ghost Competence växer och är nu redo att ta nästa steg och öppna ett kontor i Umeå. Till vårt nya kontor söker vi därför dig som har viljan och drivet att ta Ghost Competence till nya nivåer. Vårt mål är att bli en ledande aktör på tjänstemannasidan inom bemanning- och rekryteringsbranschen. Vi verkar för att skapa och bibehålla så många arbetstillfällen som möjligt i Norrland. Vi samarbetar med både små och stora företag inom alla olika branscher. Ta chansen att bli en del av vårt team!
Vi arbetar mot gemensamma mål, fortsatt utveckling och en tillväxt i region Norrland.
Information om tjänsten
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och rekrytering inom bemannings- och rekryteringsbranschen och vill ta nästa steg. Då kan detta vara din chans! I rollen som säljande konsultchef kommer du att ansvara för etableringen av ett helt nytt Ghost Competence kontor. Du kommer att vara en viktig del i att bygga upp ett starkt kontaktnät bland kunder i Umeå med omnejd. Självklart kommer du att få stöttning från huvudkontoret i Skellefteå. Vi söker dig med entreprenörsansanda, kämpaglöd och förmågan att fatta beslut för att driva arbetet framåt.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som säljande konsultchef kommer du att ansvara för att:
• Söka upp och kontakta nya intressanta företag
• Skapa goda och långvariga kundrelationer genom att alltid ge bästa möjliga service
• Utveckla samarbeten med kollegor inom vår sälj- och rekryteringsorganisation
• Ansvara för hela rekryteringsprocessen från kravprofilstagning, annonsering, urval och intervjuer till presentation av kandidater gentemot kund samt avtalsskrivning med konsulter
• Personalansvar över dina anställda konsulter
Vi söker dig som
Besitter en stor kommunikativ förmåga i både tal och skrift, är förtroendeingivande i det personliga mötet samt tar ett stort ansvar för att självständigt driva egna processer. Du har ett brinnande intresse för affärer och försäljning, stark servicekänsla och en vilja att alltid prestera lite bättre än alla andra.
Då du har ett helhetsansvar för rekryteringsprocessen är det viktigt att du är strukturerad och noggrann. Eftersom arbetsuppgifterna är varierande och arbetstempot kan vara högt är det även viktigt att du är flexibel och att du kan prioritera mellan olika uppgifter. Vidare är du prestigelös och har inga problem med att ”hugga i” där det behövs.
Du är utåtriktad, orädd och målfokuserad. Vidare är du ansvarstagande och trivs med att arbeta självständigt. Du är ambitiös och triggas av att bidra till kontorets expansion och utveckling.
Kvalifikationer:
• Ett par års erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen
• Relevant akademisk utbildning, ex. personalvetarutbildning, eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Kunskaper i arbetsrätt och rekrytering är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort är ett krav
Fakta
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare med sex månaders provanställning
ORT: Umeå
SISTA ANSÖKNINGSDAG: 11/9-16
KONTAKT: Marlene Lundberg
Urval sker löpande, så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på ”sök jobbet”. Skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev så har du större möjlighet att bli kontaktad av en av våra rekryterare. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@ghostcompetence.se
Var med på resan att bibehålla och skapa så många jobb vi bara kan i vår region. För mer information gå in på www.ghostcompetence.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Joakim Nimarker
070-6698572
Joakim Nimarker
070-6698572
Tobias Nilsson
070-6698550
Joakim Nimarker
Marlene Lundberg
Marlene Lundberg
0706698524
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
Jonas Lindgren
Marlene Lundberg
070-669 85 24