Säljande konsultchef till Randstad

Arbetsbeskrivning

Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och har du tidigare arbetserfarenhet av tjänsteförsäljning kommer detta vara en spännande och utmanande tjänst. Du kommer att vara placerad på vårt helt nya och centrala kontor i Malmö.

Dina arbetsuppgifter
Som säljande konsultchef på Randstad ska du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemanningssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbete Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter – tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.



Din bakgrund
För att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning. Vi ser gärna att du har varit en säljare inom bemanning. Vi vill att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Tidigare arbetserfarenhet av bemanningsbranschen är meriterande. Du får gärna ha arbetat med bemanning inom Lager och Logistik, eller Produktion.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.

Dina egenskaper
För att passa i rollen som konsultchef hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mikael Svensson på 0729889425.

Om Randstad
Randstad är världens näst största företag inom rekrytering och bemanning och vi finns representerade i fler än 40 länder och har över 600 000 anställda världen över. Randstad växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö. Vår verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden: ”good to know you”. De uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid Heltid
  • Publicerat: 26 juni 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Teknisk säljare

Teknisk säljare

4 november 2024