Säljande konsultchef till Randstad Uppsala

Arbetsbeskrivning

Det går bra för Randstad i Sverige och vi vill att du ska bli en del av vårt team i Uppsala! Som säljande konsultchef på Randstad får du ett brett ansvarsområde och tjänsten innehåller många olika arbetsuppgifter. Rollen innebär nykundsbearbetning, merförsäljning och personalansvar. Har du tidigare arbetserfarenhet av tjänsteförsäljning kommer detta vara en spännande och utmanande tjänst. Du kommer att vara placerad på vårt kontor i centrala Uppsala.

Dina arbetsuppgifter
Som säljande konsultchef på Randstad förväntas du etablera och upprätthålla kundrelationer på bemannings- och rekryteringssidan. Tjänsten innebär både nykundsbearbetning och merförsäljning och du kommer att ha ett långtgående kundansvar. Vi vet nämligen vikten av att skapa långsiktiga och hållbara samarbeten. Därför arbetar vi med 360-modellen, vilket innebär att du kommer att ansvara för allt från tillsättning av personal till löpande kontakt med både kunder och konsulter – tanken är att de alltid ska kunna vända sig till samma kontaktperson. Tillsammans med ditt team driver du hela tillsättningsprocessen, från kravprofil och annonsering till djupintervju, testning och kandidatpresentation. I rollen som konsultchef ansvarar du för personalplanering vilket kräver stor flexibilitet från din sida.



Din bakgrund
För att passa i rollen som säljande konsultchef hos oss på Randstad bör du ha dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning. Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning inom bemanning och rekrytering tidigare och då gärna inom tjänstemannasektorn. Vidare vill vi även att du ska kunna visa på erfarenhet av att slutföra affärer och ha en förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Lämplig bakgrund är högskoleutbildning eller motsvarande.
B - körkort fordras.

Dina egenskaper
För att passa i rollen som konsultchef hos oss på Randstad behöver du ha ett gott sinne för affärer och en förmåga att både skapa förtroenden och leva upp till dem. Det är viktigt att du har känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder, konsulter och kollegor. Eftersom vi arbetar med människor är det grundläggande att du är en socialt begåvad lagspelare med mycket energi. Att du får arbeta i ett globalt företag med stora chanser till utveckling ser du som en spännande möjlighet.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Att hitta rätt kompetens är en utmaning och vi förväntar oss att du klarar den bra. Är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren. I dagsläget har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås, Uppsala och Malmö. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden ”good to know you”, som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Branch Manager; Jonna Blom, 072-988 90 42. Intervjuer kommer att hållas löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Tillsvidare med provanställning. Heltid.
  • Publicerat: 20 juli 2015

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Skansens restauranger

Skansens restauranger

13 maj 2024

24 april 2024

Personal chef Bella Roma

Personal chef Bella Roma

8 maj 2024

3 maj 2024