OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
RentalCare i Stockholm växer och vi söker därför dig som får energi av att knyta nya kontakter och är noggrann med att vårda existerande relationer. RentalCare är en av de bästa aktörerna inom branschen för vårdbemanning. Företaget beskrivs bäst som ett säljbolag som brinner för att matcha rätt kompetens till rätt arbetsplats inom vårdbranschen. När du kliver in på kontoret kommer du direkt märka att det är en sak som utmärker sig, och det är dina kollegor. Gruppen består av energifyllda och ambitiösa individer som alla vill utvecklas, både individuellt och tillsammans.
Bolaget i sig har gjort en raketresa med mycket stor tillväxt och förväntas fortsätta växa än mer kommande år. Det innebär att det finns en plan för dig att växa tillsammans med företaget. Du kommer sitta på kontoret på Östermalm i Stockholm med ett gäng energifyllda och utåtriktade kollegor.
”Anledningen till att jag valde att börja på RentalCare var för att jag trodde väldigt mycket på visionen och ledningen. Varför jag valt att stanna går tillbaka till att ledningen vågat satsa på mig och min kompetens under årens gång och hjälpt mig att hitta nya utmaningar i min roll hela tiden.” Så beskriver en av kollegorna sina tankar kring karriären på RentalCare!
Du erbjuds
• En introduktionsplan om 12 veckor, med en vecka dedikerad till utbildning och därefter tät uppföljning
• En attraktiv lönemodell anpassad efter din individuella prestation – vilket betyder att du bestämmer din egen nivå!
• Som anställd erbjuder RentalCare stora möjligheter för dig att växa professionellt och personligt. Detta genom stort fokus på ett nära och tätt ledarskap
Arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med att bygga upp ett nätverk av kandidater med olika typer av kompetens och erfarenhet som du kan förmedla vidare på rätt uppdrag. Du kommer arbeta genom olika kanaler såsom Linkedin och med andra verktyg för att headhunta rätt personer.
I din roll kommer du bland annat att:
• Kontakta kandidater för att sälja in företaget som arbetsgivare
• Aktivt kontakta kunder inom både privat och offentlig sektor i syfte att sälja in företaget som leverantör
• Skapa innovativa samarbeten.
• Skapa och bibehålla goda relationer med nya och befintliga kunder och konsulter
• Avtalsförhandla med både kunder och konsulter
• Administrera och dokumentera ditt arbete efter uppsatta rutiner
Din profil
• Vi tror att du har arbetat 1-2 år och vill nu ta klivet till att bygga upp din karriär. Du kanske har arbetat med telefonförsäljning eller liknande och vill lära dig mer komplex försäljning.
• Eller så har du arbetat i butik eller har en mindre säljerfarenhet men vet att detta är rätt nästa steg och ser en långsiktig framtid här
• Du kan kommunicera obehindrat i svenska och engelska
Det allra viktigaste för den här rollen är att du har rätt driv och ambition. Skulle du beskrivas av din omgivning tror vi att de skulle använda ord som ansvarstagande, ambitiös och engagerad. Vi tror du har en stark inre drivkraft och att du vill bygga upp dig själv och din karriär. Att kombinera att vara en teamplayer samtidigt som du kan arbeta självständigt är något som faller dig naturligt. Du arbetar proaktivt på ett kreativt och nytänkande sätt.
Övrigt
• Start: Enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Placering: Östermalm, Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor går direkt till Cleverex.
Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt! Det här är en direktrekrytering där vi på Cleverex ansvarar för rekryteringen och anställningen är hos vår kund.