OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Tranpenad är ett företag som sedan starten 1999 vuxit stadigt. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Hos oss gäller entreprenörskap, där egna initiativ premieras och kärnan i vårt framgångskoncept, är och har alltid varit, att stå på tå för våra kunder och deras bemanning – och rekryteringsbehov.
Som anställd hos oss på Tranpenad får du ett utvecklande och varierande arbete där ingen dag behöver vara den andra lik.
Tranpenad erbjuder bemanning, rekrytering o entreprenadlösningar inom lager, logistik och industri samt inom områdena kontor, ekonomi och sälj & marknad,
Vi levererar idag våra tjänster i regionerna kring Göteborg, Jönköping, Trollhättan och Stockholm.
Om tjänsten
Vi växer kraftigt och söker nu en ny medarbetare som vill bli en del av vårt framgångsrika team och arbeta som konsultchef inom våra olika affärsområden i Trestad regionen
Ditt dagliga arbete som säljande konsultchef innebär att du kommer etablera nya relationer, skapa affärer och säkerställa Tranpenads etablering hos kunden.
Som säljande konsultchef kommer du ha personalansvar för en stor grupp konsulter med fokus på att utveckla kunden. Du kommer att ansvara för hela processen, alltifrån införsäljning till tillsättning oavsett om det är inhyrning eller rekrytering. Förutom att ha kund- och konsultansvar håller du i rekryteringsprocessen som utgörs av annonsering, urval, intervjuer, referenstagning, personbedömning samt löpande kontakt med kund och kandidat.
Rollen innebär också en del administration, där en del av din tid kommer att läggas åt personalplanering och schemaläggning.
Eftersom det ingår att göra kund- och medarbetarbesök i tjänsten är det viktigt att du har B-körkort.
Din profil
Vi söker dig som brinner för att göra affärer och som har stort kundfokus. Tranpenads signum är entreprenörskap och detta präglar hela din tillvaro. Vårt motto är att alltid vara på tå och lyhörda för våra kunder och denna roll måste du iklädda dig för att trivas hos oss. Du behöver ha en god administrativ förmåga, ansvarsfull och ett tydligt ledarskap.
Kunskaper inom lager, industri och produktion kommer du ha stor nytta av då det gäller och sätta sig in i kundernas och konsulternas vardag.
Har du erfarenhet från bemanningsbranschen är det meriterande men absolut inget krav.
Säljerfarenhet och arbetsledning/personalansvar är dock ett krav och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Du ska tycka det är roligt att skapa relationer med kunder, kandidater och konsulter. Du är förtroendeingivande och trygg i dig själv. Du är en orädd, prestigelös och drivande person som gillar utmaningar. Du är resultat- och lösningsorienterad och vill hitta det bästa att erbjuda kunden. För att trivas i vår arbetsgrupp bör du även vara en framåt och positiv person med humor och arbetsglädje.
Arbetstider och övriga villkor
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider
Placering: Trollhättan
Lön: Marknadsmässig
Ansökan
Urval och intervjuer kommer ske löpande så skicka din ansökan redan idag!
Frågor om tjänsten besvaras av Kontorschef Andreas Hermansson, 0768-81 88 73
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Ahlén
Ellinor Siljefalk
Daniel Lennartsson
0768-674580
Ellinor Siljefalk
0701-432942
Andreas Hermansson
0768818873
Andreas Hermansson
Andreas Hermansson
0768-81 88 73