OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Alberum arbetar för självbestämmande på riktigt inom personlig assistans. Vi möjliggör för en tryggare form av personlig assistans och är idag det största och snabbast växande bolaget inom vårt segment. Vår vision är att leda omställningen till egen regi inom personlig assistans.
Nu har du chansen att bli en viktig del av vårt team och därmed göra ett riktigt avtryck i branschens utveckling. Är du redo att ta nästa steg i karriären där du faktiskt kommer göra skillnad? Välkommen att läsa vidare!
Din roll hos oss
Som kundansvarig får du en viktig roll hos oss. Din dag kommer att vara varierande, med huvudsakligt fokus på dina egna kunder och deras assistentgrupper. Du fungerar som ett professionellt stöd för kunderna, där du är spindeln i nätet, tillsammans med övriga kollegor på kontoret inom ekonomi, lön och juridik. Du är den huvudsakliga kontakten och relationsbyggaren för kunden, deras assistenter och anhöriga. I ditt arbete ingår även administrativa uppgifter såsom att bistå kunderna med schemaläggning och tidrapportering.
Du kommer enbart att arbeta utifrån ditt eget nätverk, varför vi söker dig som är etablerad på marknaden. I ditt arbete kommer du också ha kontakt med olika myndigheter, Försäkringskassan och kommuner. Dina arbetsdagar kommer att varvas med tid på kontoret och tjänsteresor, ibland med övernattning.
Vad som gör denna tjänst extra intressant
Mycket förmånligt kompensationsavtal med fast och rörlig lön
Tjänstepension och försäkringspaket via Max Matthiessen
Tjänstebil
Maximal friskvårdsersättning på 5000 kr/år
Årlig konferensresa utomlands
Fantastiska kollegor
Oslagbar utsikt från kontoret över Örebros skyline
Kvalifikationer
Vi söker dig som, precis som vi, har ett stort engagemang och en ödmjuk inställning till vårt arbete. Tillsammans strävar vi efter att ge våra kunder högsta möjliga servicen genom ett gott samarbete. I och med att dina arbetsuppgifter kommer att vara så varierande ska du trivas med att jobba strukturerat och under eget ansvar.
Du trivs i sociala sammanhang och brinner för att knyta nya kontakter och upprätthålla relationer. Du bryr dig innerligt om dina kunder och vill försäkra dig om att våra tjänster gör en betydelsefull skillnad i deras vardag.
Ett krav för att söka denna tjänst är att du har relevant bakgrund från liknande verksamhet. Du är en duktig nätverksbyggare och har ett befintligt nätverk av relevanta kontakter att arbeta utifrån. För att lyckas i denna roll hos oss ska du vara ambitiös, driven, social och ha en god samarbetsförmåga.
Vad vi erbjuder
Alberum är ett värderingsstyrt företag där vi arbetar utifrån ledstjärnor såsom integritet, professionalism och samarbete. Det är våra gemensamma värderingar, tillsammans med vår breda kompetens som utmärker oss på marknaden.
Hos oss på Alberum arbetar vi prestigelöst mot gemensamt uppsatta mål. Du kommer till en ung arbetsplats med stort utrymme för personlig utveckling. Du kommer in i ett tidigt skede och har därför möjlighet att påverka utvecklingen inom företaget. Vi har ett öppet och modernt företagsklimat med stor flexibilitet. För rätt person kan detta vara chansen att bidra med något stort i ett växande segment inom branschen och samtidigt skapa sig en nyckelroll.
Välkommen in med din ansökan!