Säljande kundrådgivare till Telias företagskundtjänst

Arbetsbeskrivning

Säljare
Är du en utåtriktad person som drivs av att leverera resultat och arbeta mot tydliga mål? Har du en känsla för service och en god förmåga att bygga relationer? Trivs du att arbeta med inkommande samtal och där du får arbeta lösningsorienterat mot kundföretagets önskemål?

Randstad rekryterar nu för Telias företagskundtjänstteam som kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal och mejl. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta mot företagskunder tillsammans med ett lösningsorienterat team som präglas av framåtanda, god stämning och med fokus på kundrelationer samt merförsäljning. I tjänsten har du fast lön och utöver det har du möjlighet till bonus som baseras på din individuella merförsäljning.

För att lyckas i rollen inleds tjänsten med en introducerande utbildning där du får lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt alla de system som vi arbetar i dagligen. Utbildningen är obligatorisk med start i slutet på 6 februari och är naturligtvis fullt betald. Efter utbildning har du vidare stöd av såväl teamledare, konsultchef och kompetenscoach vars mål är att ge dig de rätta förutsättningarna för att trivas och utvecklas på jobbet. Utöver det finns det goda möjligheter till en fortsatt karriär hos Telia.

Ett krav för tjänsten är att du har avslutad gymnasieutbildning med fullständiga betyg, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning, service eller kundbemötande.

Gillar du att utmana dig själv och drivs av interna tävlingar med fina priser så är det här rollen för dig. Vi tror att din förmåga att ta eget ansvar, strävan efter att leverera kundservice i världsklass och viljan att lyckas gör dig till rätt kandidat för oss.



Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Sundsvall

Omfattning: Heltid - kontorstider



Sista ansökningsdag: 2017-01-25 (Rekryteringen sker löpande så sök så fort som möjligt)



För information: Kontakta rekryteringsansvariga Amy Gudjonsson, amy.gudjonsson@randstad.se , observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem, ansök på www.randstad.se



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Organisations-/företagsbeskrivning:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 7 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 18 januari 2017

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024