OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du kombinera fördelarna med att arbeta hemifrån med att tillhöra ett sammansvetsat team inom säljande kundtjänst? Då ska du passa på att skicka in din ansökan nu!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Försäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss. För oss är det viktigt att du ska lyckas! Därför arbetar vi mot tydliga mål som kontinuerligt följs upp för att främja din utveckling.
Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna och brinner för försäljning och service. Ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas, har kul och når nya höjder tillsammans!
Trots att jobbet sker på distans strävar vi efter att skapa en god och positiv teamkänsla. Vi använder oss av plattformen Teams där vi har daglig kontakt i chattar och under morgonmöten. Vi förväntar oss att alla medarbetare bidrar till en positiv och stöttande arbetskultur med högt i tak.
Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.
Det här kan du förvänta dig av oss:
Provision utan tak!
🏻 Grundlön enligt kollektivavtal via Unionen (läs mer här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag)).
️ Friskvårdsbidrag
Betald utbildning på 6-8 veckor
Goda karriärsmöjligheter inom företaget
️ Du får låna utrustning från oss under hela din anställning
Vi vill att du uppfyller följande krav:
Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska
Fyllt 18 år
Finns ej med i belastningsregister
Meriterande med av erfarenhet av försäljning eller service (ej krav)
️ Skrivbord, höj- och sänkbar kontorsstol, ett rum där du kan sitta ostört under arbetstid samt fast bredbandsuppkoppling.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-11-25
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
swedish
Kontaktpersoner på detta företaget
Stefan Cvijetic
Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780