Säljande Kundservicemedarbetare till Babs Paylink

Arbetsbeskrivning

Om du någon gång har dragit ditt kort i en kortterminal är chansen stor att din betalning har hanterats av Babs Paylink. Som marknadsledande i Sverige på att tillhandahålla säkra och effektiva kortbetalningslösningar hjälper de företag såsom restauranger och klädaffärer att ta betalt. På Babs Paylink arbetar personer inom olika områden, allt från testledning och ekonomi till kundservice och försäljning. Alla jobbar dock mot samma mål: att erbjuda säkra, trygga och snabba betallösningar av högsta kvalitet.

Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion i detta arbete. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll, där du både löser kunders problem, svarar på frågor och arbetar med sälj.

För att bli framgångsrik med detta behövs ingen tidigare erfarenhet – allt hänger istället på din inställning och personlighet. Om du tycker om ett högt tempo, får en kick av att lösa problem och har gott självförtroende tror vi att det är en bra början. Har du ett teknikintresse hjälper det också till, men det är inget krav. Vi ser nämligen till att utbilda dig i allt från samtalsteknik, hur du hanterar svåra samtal till hur du blir en framgångsrik säljare. Kunskaper som är bra att ha både privat och i arbetslivet, nu såväl som i framtiden.   
Om arbetsplatsen och mer om tjänsten

Vi söker nu en heltidare med arbetstider kontorstider vardagar. Start för tjänsten är början av januari. 

Babs Paylink har sitt huvudkontor på S:t Eriksgatan i Stockholm, inte långt från S:t Eriksplan och de nybyggda Norra tornen. Här har du närhet till både affärer, kaféer och kommunikationer.

Kundserviceavdelningen består i dag av cirka 40 medarbetare. Sammanhållningen bland kollegorna är stark – förvänta dig både skratt, nya vänskaper och en hel del påhitt efter arbetstid.

På Babs Paylink får du det bästa av två världar: det lilla företagets närhet till kunder och kollegor och möjligheten att påverka, samtidigt som deras position på marknaden bidrar med styrka och trygghet. Här präglas arbetsmiljön av glädje, engagemang och stort kundfokus.
Hur ansöker jag?

Vill du bli en del av kundserviceavdelningen på Babs Paylink? Vi hoppas det! Första steget är då att registrera ditt CV och att göra vårt servicetest på www.workz.se. Därefter hör vi av oss med nästa steg – och förhoppningsvis ett erbjudande om anställning. Skulle du mot förmodan inte platsa på Babs Paylink finns det goda chanser att vi har andra uppdrag som passar just dig och dina preferenser ännu bättre.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08 – 22 45 22.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 8 december 2017

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024