Säljande kundservicemedarbetare till Canal Digital!

Säljande kundservicemedarbetare till Canal Digital!

Arbetsbeskrivning

Vi på Webhelp fortsätter rekrytera till Canal Digitals kundtjänst i Kalmar! Vi söker dig som trivs med att arbeta i team, tycker om att hjälpa andra och och drivs av att jobba mot mål!

Bli en del av vårt gäng och ta del i ett framgångsrikt och energiskt projekt i en spännande tid! Canal Digital och Viasat förenar nu sina krafter och tar tillsammans äventyret och upplevelserna vidare in i de svenska vardagsrummen!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Ditt arbete innefattar att ta emot inkommande samtal från Canal Digitals kunder, besvara och hjälpa dessa med deras frågor kring t. ex. fakturor, abonnemang och teknisk support. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov, vilket inkluderar merförsäljning.

Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass.

Blir du vår kollega kommer du börja tjänsten med en utbildning som sträcker sig över 4 veckor där vi varierar utbildning med arbete. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på bästa sätt och ger dig kunskaper inom följande områden:

- Kundsystem
- Fakturahantering
- Teknik
- Försäljning
- Retorik och samtalshantering


VI SÖKER DIG SOM...

.är driven och utåtriktad i din kontakt med dina kunder Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker även dig som drivs av att jobba mot mål och gillar utmaningar! Det är ett stort plus om du är en fena på sälj och vill utvecklas inom detta område!

Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A).

- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska.
- Fyllt 18 år
- Finns ej med i belastningsregister


Meriterande:

- Erfarenhet av sälj och service
- Tekniska färdigheter/intresse


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Du kan förvänta dig en energisk, öppen och positiv stämning hos oss. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutvecklas.

START: 2021-03-29

PLACERINGSORT: Kalmar

ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, 832-anställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-03-17

Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag!

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2021
  • Ansök senast: 17 mars 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024