Säljande kundservicemedarbetare till teknisk support

Arbetsbeskrivning

Säljande kundservicemedarbetare till teknisk support:

Vill du arbeta med framtidens kundservice, vill du ta ansvar för hela kundupplevelsen och säkerställa att den service som ges är den bästa? Då ska du söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos oss på Workz. Vi söker nu för kunds räkning 1 medarbetare som kommer arbeta mitt i företaget tillsammans med ett större team. Tjänsten är heltid och tillsvidare.



Vilka blir mina arbetsuppgifter?

Genom oss får du en tjänst där det handlar om att på bästa sätt hjälpa kunder med deras frågor och problem. Du kommer att arbeta med inkommande samtal och mail. Frågorna rör sig inom områdena tekniska frågor, avtalsfrågor, frågor från befintliga kunder. Du kommer aktivt att deltaga i kunduppföljning, du har ett ansvar för att uppgradera/sälja avtal på inkommande samtal.



Vad erbjuder ni mig?

Vi brinner för att hela tiden utveckla god kundservice, och det gör även du. Därför är vårt mål att ta din karriär till en ny nivå under din tid hos oss. Det gör vi genom att:

- Du får en gedigen utbildning.
- Du erhåller en certifiering under de 12 första månaderna.
- Vår operativa chef finns alltid nära till hands för att hjälpa dig att utvecklas och trivas med ditt arbete.
- Du omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande exempelvis lön, semester och pension.

Vad krävs av mig?

Här handlar det om att vara ansiktet utåt och representera ett helt företag, därför är din inställning och personlighet dina viktigaste kompetenser. Så ställ dessa frågor till dig själv och var ärlig med svaren, om du får ja på alla så kräver vi bara att du är dig själv på jobbet.



- Ser försäljning som en naturlig del av kundservice
- Är jag engagerad, driven, ordningsam och effektiv?
- Tycker jag om att ta ansvar och arbeta självständigt?
- Är jag stresstålig och känner mig trygg med att använda telefon och dator?
- Uttrycker jag mig bra på svenska i såväl tal som skrift?



Vilka är Workz?

Vi är ett drivet företag som specialiserat oss på bemanning inom kundservice runtom i Stor-Stockholm. För att ständigt kunna garantera våra kunder den bästa servicen är vi måna om att våra medarbetare har alla förutsättningar de behöver för att göra ett bra jobb.


Det låter intressant, hur ansöker jag?

Välkommen med din ansökan redan idag, registrera ditt CV och genomföra våra obligatoriska tester.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08- 22 45 22.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 juni 2016

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024