OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HomeMaid AB har sedan starten 1997 hjälpt tusentals kunder med tjänster som hemstädning, flyttstädning, visningsstädning, fönsterputsning och storstädning. HomeMaid erbjuder även städning på arbetsplatsen, omsorgstjänster och mycket annat. HomeMaids ambition är att vara ett pålitligt, personligt städföretag som kan ta hand om alla aspekter av hushållsnära tjänster. För deras kunder är de alltid bara ett samtal bort, oavsett ärende och önskemål.
SÄLJANDE KUNDTJÄNST - HOMEMAID AB, STOCKHOLM
HomeMaid AB växer ständigt och är nu på jakt efter branschens bästa medarbetare. Trivs du med att hjälpa andra och att göra skillnad, är du serviceorienterad och har ett positivt och hjälpsamt sätt? Då kan det här vara rätt tjänst för dig. Hos HomeMaid blir du en viktig del i ett team som förbättrar vardagen för andra. Du välkomnas in i en familjär företagskultur som kännetecknas av en kreativ och positiv entreprenörsanda. Företaget håller ett högt tempo med engagerade medarbetare som drivs av nya utmaningar. HomeMaid sitter i fina, moderna lokaler på Esplanaden i Sundbyberg med närhet till både vatten och bra kommunikationer.
HomeMaid värnar om sin personal och har en personalpolicy som innehåller viktiga delar såsom utbildning, friskvårdsbidrag samt individuell lönesättning. HomeMaid är medlem i Almega och följer därmed villkor enligt kollektivavtal beroende på vilken tjänst som utförs. Företagets personal deras viktigaste resurs!
För att lyckas i rollen som Säljande Kundtjänstmedarbetare söker vi dig som har ett stort engagemang för kundnöjdhet och kvalitet. Du hanterar kundförfrågningar och säkerställer tillsammans med övriga teamet att vi bibehåller en hög kundnöjdhet. I rollen arbetar du administrativt med inkommande kundsamtal och mejl. Som person är du kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du tycker om att arbeta i grupp, och bidrar med positiv energi och samarbetsvilja. Du är strukturerad, flexibel, lyhörd och vet vikten av bra service och problemlösning.
Den vi söker är vidare en person som trivs med ett stort eget ansvar och du är inte rädd för att hugga i då arbetsbelastningen stundtals är hög. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Arbetsuppgifter:
Kundservice via telefonsamtal och mejl
Offert- och orderadministration
Försäljning via telefonsamtal och kundbesök/hembesök
Driftsupport
Vi söker dig som:
Är självgående och ansvarstagande
Har en hög känsla för service och kommunikation
Är effektiv och ordningsam
Kan kommunicera mycket väl på både svenska och engelska i tal och skrift
Har en god förmåga att arbeta individuellt och i team
Är målfokuserad och motiveras av personlig utveckling och drivs av resultat
Ansökan:
Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och
tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.
För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu
Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.
Välkommen med din ansökan!