OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MäklarOfferter – Sveriges största jämförelsetjänst för bostadssäljare som vill jämföra mäklare – söker nu drivna kollegor till vår service och kvalitetsavdelning.
Hos kommer du jobba inom fastighetsbranschen och ha daglig kontakt med fastighetsmäklare och bostadssäljare.
MäklarOfferter grundades 2011 och är idag Sveriges marknadsledande jämförelsetjänst för bostadssäljare som vill anlita fastighetsmäklare. Vi hjälper bostadssäljare att hitta, jämföra och anlita den bästa mäklaren till deras försäljningar. Vi förmedlar idag en betydande del av alla bostadsförsäljningar som görs i Sverige och vi har en stor del av landets mäklare som nöjda kunder.
Vi söker dig som tidigare har jobbat som KAM/Account manager, innesäljare eller säljande kundtjänstmedarbetare. Vi vill att du som söker har erfarenhet av B2B-försäljning.
Du har god förmåga att lära dig nya saker och har lätt att fungera och samarbeta med nya människor.
Du är dessutom noggrann, punktlig och har hög integritet.
Om tjänsten
I det dagliga arbetet har du via telefon och mejl löpande kontakt med både bostadssäljare och fastighetsmäklare.
Kontakten med bostadssäljare kan innefatta insamling av omdömen om mäklare samt kontroll och granskning av uppgifter om bostäder som skall säljas.
Kontakten med mäklare medför allt från att hjälpa mäklarna med allmänna frågor om tjänsten, till övriga aktiviteter för att hålla hög kundnöjdhet.
I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare får du utöver kundtjänstarbetet även kontakta fastighetsmäklare i syfte att erbjuda vår mycket uppskattade tjänst.
Arbetsuppgifterna är varierande och innehåller en rad olika uppgifter för att hålla mäklare och bostadssäljare nöjda.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Erik Lundberg
070-3037178