Säljande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

SYKES är världsledande inom outsourcing av kundtjänst, teknisk support och växeltjänster. SYKES har för närvarande över 80 center med 45000 anställda som hanterar kundkontakter på fler än 30 språk. Från våra 8 nordiska call center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster för såväl små lokala företag som stora internationella företag. På vårt Call Center i Kalmar arbetar för närvarande 429 personer med att ge säljande service och support till kunder runt om i Sverige.

Nu söker vi nya kundservicemedarbetare som brinner för att ge förstklassig service och jobba med försäljning till Telenors kunder med tillträde 19 augusti.

Som kundservicemedarbetare kommer du att vara uppdragsgivarens ansikte utåt och representera deras produkter och varumärke mot sina kunder. Ditt arbete är att ge säljande service och support till kunderna och hjälpa dem med t ex abonnemangsfrågor och frågor av teknisk karaktär till både privat och företagskunder. Du jobbar aktivt med merförsäljning i varje kunddialog.

Som person tycker du att förstklassig kundservice är A och O. Då Telecom- branschen utvecklas i snabb takt så är du flexibel, förändringsbenägen, har tålamod och visar förståelse för varje unik kundsituation. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo och brinner för att lära dig nya saker. Vi arbetar i team och ser det som viktigt att du har en bra samarbetsförmåga, tar ansvar och är punktlig. Vidare är du van att jobba med dator och du skriver samt pratar obehindrat både svenska och engelska. För dig som kundservicemedarbetare kommer det att finnas möjlighet till att utvecklas inom Telenor- uppdraget.

Din anställning börjar med en utbildningsperiod om fyra veckor.

Du som söker skall ha;
- Gymnasieutbildning
Meriterande är erfarenhet från callcenter-branschen, servicearbete samt säljerfarenhet.

En mycket viktig del i arbetet är att jobba med merförsäljning i varje samtal och vi söker därför dig som brinner för sälj.

Företaget jobbar för att vara en arbetsplats utan alkohol och droger, med anledning av detta så är det obligatoriskt med drogtest vid anställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 10 platser
  • 75%
  • Publicerat: 3 juli 2013

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024