Säljande kundtjänstmedarbetare med start 20:e September!

Säljande kundtjänstmedarbetare med start 20:e September!

Arbetsbeskrivning

Hur kommer en dag med kundtjänst och försäljning att se ut?

Du kommer att ta emot inkommande samtal från redan befintliga Telenor kunder rörande beställningar, fakturor, erbjudanden och mycket mer. Att lyssna efter deras behov så att du kan erbjuda dem produkter och tjänster som de saknar kommer att bli en naturlig del av varje samtal.

Som en del av ett team med drivna kollegor kommer du att ha nytta av din vilja att vinna! Ni jobbar tillsammans mot uppsatta mål, utvecklas tillsammans och når nya höjder tillsammans!

Din blivande arbetsplats är en grupp trevliga och dynamiska människor som alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Din teamleader, som alltid finns nära till hands, ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.

Dagliga arbetsuppgifter:

Ta emot inkommande samtal från befintliga kunder, hjälpa dem med deras frågor om beställningar, fakturor och leveranser. Snabbt analysera deras behov och erbjuda dem ytterligare tjänster.

Vi söker dig som…

- Är strukturerad i ditt sätt att arbeta och vill lära sig nytt hela tiden
- Driven och tycker om att arbeta mot mätbara mål
- Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta
- Är van att hantera olika program på dator
- Kan prestera en kombinationen av god service och försäljning
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska
- Kan påbörja en tjänst hos oss 16e augusti 2021
- Kan påbörja utbildningen hemifrån


Vi vill erbjuda dig...

En arbetsplats och ett internationellt företag som växer, där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!

Förmåner:

- Månadslön + provision
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


Första tiden på Webhelp...

Den första tiden som anställd kommer att vara dedikerad till en grundutbildning på heltid. På grund av den rådande pandemin kommer utbildningen att påbörjas hemifrån och avslutas på kontoret i Norrköping. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

Ta första steget i en resa med Webhelp - Skicka in ditt CV redan idag!

START: 2021-09-20

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, 80%

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2021
  • Ansök senast: 13 januari 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024