Säljande kundtjänstmedarbetare sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi dig som brinner för service och vill arbeta i kundtjänst hos vår kund i Sundbyberg!

I arbetsuppgifterna ingår att, via telefon och mail, serva kunder i deras ärenden och samtidigt erbjuda dem andra tilläggstjänster när tillfälle ges. Du kommer arbeta både med nuvarande kunder och även tidigare kunder för att försöka locka dem tillbaka.

Uppdraget är på heltid i sex månader med möjlighet till förlängning för rätt person. Arbetet är förlagt till vardagar mellan 07.50-16.30. Tjänsten skall tillsättas omgående alternativt enligt överenskommelse så snart som möjligt.


Din profil

Du som söker skall ha god kommunikativ förmåga och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du bör ha erfarenhet av någon form av kundtjänstarbete samt god telefon- och datavana.

Som person är du målinriktad och tycker om att arbeta i ett högt tempo i en säljande miljö. Du brinner för service och kan vara flexibel utefter kundens önskemål och behov. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och är van vid att ta eget ansvar för ditt arbete. Självklart är du också en glad och positiv person.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!


Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom rekrytering och bemanning. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser, varje år. Arena Personal är en del av Aktriva. I koncernen ingår även Arbetslivsresurs, Arena Personal AS samt Impact i Norge. Som en del av Aktriva är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.


Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KONTOR Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 7 april 2015

Postadress

Metallvägen 54
ROSERSBERG, 19572

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024