OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu passionerad och resultatinriktad Säljande Kundtjänstmedarbetare för Telenor företag att arbeta var som helst i Sverige. Som en del av vårt team kommer du att ha möjlighet att utveckla din karriär inom försäljning och kundtjänst samtidigt som du levererar en förstklassig kundupplevelse.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara inkommande samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden
För att lyckas i denna roll söker vi någon som har:
Erfarenhet av försäljning och kundservice, helst inom telecom-branschen
Utomordentlig kommunikations- och förhandlingsförmåga
Förmåga att arbeta självständigt och i en teammiljö
En positiv attityd och ett starkt engagemang för att leverera en överlägsen kundupplevelse
Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:15 samt helger kan förekomma.
Kan sitta ostört
Fast bredband (hastighets test kommer göras under eventuell intervju)
Om tjänsten:
Anställningsform, provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Placeringsort, på vårt kontor i Kalmar, hybrid (inom Sverige)
Tjänstgöringsgrad, Heltid
Lön och förmåner, fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.
Sista ansökningsdag: Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Startdatum, 30 maj 2023
Möt oss som jobbar på Telenor Företagsservice
https://telenor.se/foretag/kundservice/mot-oss-pa-foretagsservice/
Om du tror att du är den rätta personen för denna roll och vill arbeta med ett av Sveriges ledande telekomföretag, tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner:
Sarah el Ters, Recruitment Manager
sarah.elters@connect.foundever.com
Anders Andersson, facklig kontaktperson Unionen
unionen.kalmar@sykes.com
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.
About Foundever ™
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
Supporting +9 million customer conversations every day in +60 languages across 45 countries, Foundever combines global strength and scale with the agile, entrepreneurial approach of our founder-led culture, enabling companies of all sizes and industries to transform their CX.