Säljande kundtjänstmedarbetare till Bonnier

Säljande kundtjänstmedarbetare till Bonnier

Arbetsbeskrivning

Bonnier fortsätter att växa och söker nu fler kollegor! Vi söker dig som trivs med att arbeta i team, tycker om att hjälpa andra och drivs av att jobba mot mål!

Som kundservicemedarbetare på Bonnier arbetar du på en energifylld arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att svara på inkommande samtal och mail från kunder kring prenumerations-, och fakturafrågor och övriga ärenden samt att ställa relevanta frågor för att hitta kundanpassade erbjudanden. Arbetstiderna är varierande på vardagar mellan 8-18.Försäljning är en naturlig del av varje samtal, det skapar förutsättningar att skräddarsy anpassade lösningar utifrån varje kunds behov.

Fördelen med att jobba på Bonnier är...
att du får möjlighet att utvecklas inom försäljning och har chansen att påverka din egen lön. Det finns inget tak på provisionen, det innebär att du kan tjäna riktigt bra - utöver din grundlön! I denna tjänst erbjuder vi anställning med placering på kontoret i Östersund. Vi erbjuder en flexibel anställningsform där vi erbjuder såväl deltid, heltid som timanställning- Vi anpassar oss efter vad som passar dig bäst!



VI SÖKER DIG SOM...
Har en stark servicekänsla, är utåtriktad, vill ge bästa tänkbara kundupplevelsen, är målmedveten och älskar sälj. Du är en lagspelare som vill bidra till positiva resultat och bra stämning, som brinner både för att lösa det som kunden har behov att få hjälp med och att samtidigt ha fokus på försäljning. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra och löser de problem som uppstår på ett effektivt sätt.

Sammantaget ska du på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera en kundupplevelse i världsklass.



Vi vill att du uppfyller följande:
- Flytande svenska i tal och skrift
- Grundläggande datorkunskaper
- Godkända gymnasiebetyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5
- Har du tidigare erfarenhet av service och försäljning ser vi detta som meriterande




VAD VI KAN ERBJUDA DIG

Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen men vi siktar på att nå toppen, och det gör vi gärna tillsammans med dig!

START: 2022-08-29 & 2022-10-10

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Vi erbjuder både heltid, deltid och timanställning. Vi tillämpar 6 månader provanställning.

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-08-25



Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar, tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2022
  • Ansök senast: 3 oktober 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


28 november 2024