Säljande Kundtjänstmedarbetare till Göta Energi / Start 15 september

Säljande Kundtjänstmedarbetare till Göta Energi / Start 15 september

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Göta Energi har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Göta Energi en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Göta Energi är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska elmarknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta elbolag har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. Avdelningen består av 20 personer och präglas av positiv energi och gemenskap.

Arbetsuppgifter:

Som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden och frågor från privatkunder, där du förväntas erbjuda den bästa lösningen för att skapa kundnöjdhet. Ärendena kommer in via telefon där du ansvarar för att ärendena blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och avtalsteckning. Utöver detta består en stor del av tjänsten av merförsäljning där du har tydliga uppsatta mål vilket gör att du ständigt kan utvecklas och påverka din lön. Du erbjuds en gedigen introduktion och möjlighet att utvecklas i nya roller i företaget på sikt.

Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig kontakt med din närmsta chef för att utvecklas. Din vardag består av följande:

• Svara på inkommande samtal från kunder.
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem.
• Hitta försäljningsmöjligheter genom att göra behovsanalyser och se över tjänsteutbud.
• Samarbeta med dina kollegor för att hitta bra lösningar.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från kundbemötande och/eller försäljning

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare har du ett intresse och en vilja att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera bästa lösningar samtidigt som du alltid sätter kunden i fokus. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter och se gruppen samt syftet med helheten.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Heden, Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 17 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024