Säljande kundtjänstmedarbetare till Telenor med start 16 augusti!

Säljande kundtjänstmedarbetare till Telenor med start 16 augusti!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu nya kollegor inför hösten och vi hoppas att just du är en av dem!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Blir du en av våra medarbetare kommer du att få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen kommer att få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder och utvecklas som person!

I din roll som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från redan befintliga Telenor kunder rörande beställningar, fakturor, erbjudanden och mycket mer med fokus på bra service och ett gott bemötande. Vidare arbetar vi med merförsäljning i dessa samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar därefter.

FÖRSTA TIDEN PÅ WEBHELP

Den första tiden som anställd kommer att vara dedikerad till en grundutbildning på heltid. På grund av den rådande pandemin kommer utbildningen att påbörjas hemifrån och avslutas på kontoret i Norrköping. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

VI SÖKER DIG SOM...

- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A och Engelska A)
- Talar och skriver obehindrat på Svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska
- Kan påbörja en tjänst hos oss 16e augusti 2021
- Kan påbörja utbildningen hemifrån


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

En arbetsplats och företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du att börja tjänsten med en introduktion och delta i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss! Vi är en arbetsplats som har högt i tak och tycker att gemenskap och samarbete är viktiga faktorer för att trivas i arbetet!

FÖRMÅNER

- Månadslön + provision
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter


START: 2021-08-16

PLACERINGSORT: Norrköping

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, heltid

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, måndag - fredag 08:00-18:00

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2021
  • Ansök senast: 27 november 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024