Säljande orderadministratör till Lambertsson

Säljande orderadministratör till Lambertsson

Arbetsbeskrivning

Tycker du att byggbranschen är spännande samt har du erfarenhet av bygg i antingen ett hobbyprojekt eller från arbetslivet? Brinner du även för att skapa goda kundrelationer och gillar att arbeta i breda roller? Just nu söker Lambertsson två personer till deras team i Västerås. Sök tjänsten idag, då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Lambertsson är en av Skandinaviens största uthyrare och tjänsteleverantörer inom bygg- och industrilösningar. De beskriver sig som ett personligt företag som vill skapa goda och långsiktiga relationer, både internt och externt. Lambertsson är ett dotterbolag till PEAB och deras vision är att ge sina kunder kortare byggtider, bättre kontroll över kostnaderna och smidigare processer för att nämna några.

I rollen som Säljande orderadministratör kommer du att arbeta med uthyrning av maskiner, produkter och tjänster till deras kunder inom bland annat bygg- och anläggningsbranschen. Det innefattar bland annat uthyrning av byggmaskiner, ställningar, liftar och byggcentraler. Du kommer få chansen att möta Lambertssons kunder på både deras filial och via telefon, men för att kunna erbjuda vägledning och bästa möjliga service kommer du även åka ut på kundbesök. De först 6 månaderna i rollen kommer det ligga ett stort fokus på att lära känna verksamheten, dess produkter och kunder genom administrativt arbete, för att sedan gå över till att ha ett större kundfokus.

Du erbjuds


* Möjligheten att komma in i ett härligt och framgångsrikt företag där en spännande resa med stora möjligheter till personlig utveckling står i fokus
* En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ditt fokus kommer de första 6 månaderna ligga på det administrativa, för att du ska få chansen att lära känna Lambertssons kunder och produkter. Fokuset kommer att ligga på att administrera ordrar och produkter i deras system för att du sedan ska börja arbeta mer kundnära. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera, men inte vara begränsade till att:
* Administrerar ordrar, registrera och verkställa inkommande kundorder och hantera reklamationer
* Ta emot och bemöta kunder samt bygga långsiktiga relationer
* Rådge kunder för tjänster och produkter
* Hyra ut maskiner och produkter


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av en servicerelaterad eller administrativ roll
- Är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift
- Innehar B-körkort
- Kännedom om byggbranchen och maskiner

Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du har:


* Lokalt nätverk inom branschen
* Säljerfarenhet från bygg- och anläggningsbranchen
* Truckkort


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga en stor vikt i dina personliga egenskaper och som person ser vi att du är:


* Kommunikativ
* Självständig
* Ansvarstagande
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Västerås


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom. Som ett steg i urvalsprocessen kommer du att få göra två tester, ett logiskt test och ett personlighetstest. Testen är ett verktyg för oss att matcha rätt person med rätt position samt att driva en rättvis och inkluderande rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lambertsson här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024