OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Produktspecialisterna hos oss är mycket viktiga för tillväxten inom Facility Management, då det är de som utvecklar just sitt produktområde och är länken mellan interna säljare, kunder och leverantörer. Deras fokus är att hjälpa kunderna och ansvarar för att utbilda inom sitt produktområde internt, paketera de tjänster vi säljer och kvalitetssäkra leveransen.
Den här är en kombinerad roll som produktspecialist och försäljare av Vending produkter, kaffe- och vattenmaskiner. Du kommer både att ta över befintliga kunder samt göra affärer med nya.
Tjänsten innebär bland annat:
- Försäljning, från första samtal till affär där du skapar långsiktiga relationer medkunderna för ett fortsatt bra samarbete
- Vårda och utveckla befintlig kundstock
- Vara pre-sale vid kundmöten tillsammans med andra säljare
Kompetens och personliga egenskaper
Vi söker dig som har arbetat med B2B i minst ett år, gärna med erfarenhet från branschen. Vidare ska du:
- Vara relationsorienterad
- Drivas av resultat och vara målfokuserad
- Ha körkort.
Start: September, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten hos oss. Har du frågor kan du kontakta Patrik Gustafsson, rekryterande chef, på 010-858 50 84.
Varmt välkommen med din ansökan!
Följ oss gärna på Instagram: @lifeatofficemanagement
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson