OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DocuPartner är ett fullservicebolag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
Företaget grundades 2002 och består idag av 25 hängivna medarbetare och har än idag samma engagerade ägare.
DocuPartner erbjuder helhetslösningar inom bland annat dokument- och utskriftshantering, kontorsmaterial, trivseltjänster, profilprodukter och rekrytering.
Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm men vi har också nationella kunder och levererar över hela Sverige.
Vi arbetar enligt vår värdegrund F.E.S.T vilket står för framgång, engagemang, schysst och trygghet.
Rollen som säljande Rekryteringsassistent
Du kommer inledningsvis att arbeta med att kontakta företag gällande våra rekryteringslösningar. Syftet är att förmedla vår unika rekryteringsmodell som vi arbetar efter och boka upp ett besök. Kundbesöken du bokar kommer att genomföras tillsammans med en rekryterare i DocuPartners lokaler, via teams eller ute hos kund.
Du bygger upp din egen kundbas som du sedan förvaltar. Du får till din hjälp, en engagerad försäljningschef och kollegor som hjälper dig på vägen.
Framåt kommer du även att bearbeta vår befintliga kundstock. För att informera, boka upp möten samt skapa avtal gällande rekryteringslösningar.
Det är meriterande om du har en bakgrund eller erfarenhet inom rekrytering. På sikt kommer du även hjälpa våra rekryterare med att searcha kandidater, se över inkommande ansökningar, referenstagning, enklare telefon/teamsintervjuer samt allehanda administrativa sysslor som förekommer på avdelningen.
Vad vi söker
Vi söker dig som är en tävlingsmänniska med högt driv. Du är framåt, driven och självgående. Du är social, bjuder gärna på dig själv och trivs i en i en miljö där det är högt tempo. Du utmanas av att hitta och förvalta passande kunder.
Det är meriterande om du har arbetat med företagsförsäljning/telefonförsäljning/telemarketing, men har du rätt vilja och driv är du välkommen att söka tjänsten.
Vi erbjuder
Hybrid arbetsplats (efter provanställningen)
Bra grundlön och provisionsdel
Friskvårdsbidrag
Pensionsspar
Tjänstebil
Heltidsanställning
Många tävlingar och priser
En flexibel, fantastiskt rolig och trevlig arbetsplats med härliga kollegor.
Du erbjuds en utmanande tjänst på ett växande företag där personalen trivs och ges stora möjligheter till utveckling och påverkan.
Varmt välkommen med din ansökan, tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt och vi intervjuar löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711