Säljande servicechef Linköping

Arbetsbeskrivning

Som säljande Servicechef i Allianceplus ansvarar du för och driva och utveckla verksamheten på orten. Som chef för en personalintensiv organisation med ca 40 medarbetare och kunduppdrag som omsätter ca 15 MKR kommer du ha ett omväxlande och utmanande jobb men med stora möjligheter till personlig utveckling och frihet under ansvar.


Ditt främsta uppdrag är att säkerställa att leveransen av våra tjänster till kund håller hög kvalitet och att medarbetarna får de förutsättningar som krävs för att göra ett bra jobb! Du har också en viktig uppgift att öka lönsamheten och tillväxten genom merförsäljning till både nya och befintliga kunder. I rollen ingår även att säkerställa en verksamhet som präglas av en god arbetsmiljö där medarbetarna sätts i främsta rummet. I detta ingår att förmedla tydliga mål och arbetsuppgifter och att skapa en arbetsplats som präglas av initiativkraft, affärsmannaskap och en stark servicekänsla. I arbetsuppgifterna ingår också:

Resultatuppföljning och budgetarbete
Rekrytering och bemanningsplanering
Arbetsplatsträffar
Fackliga förhandlingar
Hålla utvecklingssamtal och planera för erforderlig utbildning av dina medarbetare
Kvalitetskontroller
Inköp av material och förbrukningsvaror

Till din hjälp har du 2 kundsamordnare och 2 arbetsledare som hjälper till att leda och fördela det dagliga arbetet i arbetsgrupperna ute hos våra kunder.

Leveranserna till kund består och lokalvård och specialstäd varför det är ett krav att du har erfarenhet av specialstäd från tidigare jobb.

Du rapporterar till Marknadsområdeschef och ingår i marknadsområdets ledningsgrupp där du aktivt förväntas bidra till den övergripande utvecklingen av verksamheten och vårt tjänsteutbud.

Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter i servicebranschen inom städ/specialstäd. Du drivs av att utveckla människor och verksamheter med god lönsamhet och att skapa tillväxt. Samtidigt som du hanterar de operativa aspekterna av ditt arbete har du inget emot att hoppa in där det behövs och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du är kort och gott en bra chef och ledare!

Då resor i arbetet är ett återkommande inslag är körkort ett krav.

Önskas ytterligare information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Per Grytter på Prizta Rekrytering & Bemanning AB, tel. 0733- 133 205. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi vill ha din ansökan snarast, dock senast den 15 juni. Ansök tjänsten på www.prizta.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Embertsdotter
031-789 00 90
Karin Theander
031-7890092
Embert Larsson
031-7890192
VD Pernilla Embertsdotter
031-789 00 90
Rekryterare Karin Theander
031-7890092
Peter Berntsson
031-7890092
VD Per Grytter
0733133205
Senior Researchkonsult Pernilla Embertsdotter
031-789 00 90
Rekryteringskonsult Christina Johansson
0708838100
Rekryteringskonsult Jonas Bergman
070-373 03 42

Sammanfattning

Besöksadress

BÄCKSTENSGATAN 9 43149 Mölndal
None

Postadress

BÄCKSTENSGATAN 9
Mölndal, 43149

Liknande jobb


19 december 2024

Gruppchef till lokalt städföretag

18 december 2024

13 december 2024

Enhetschef städ

Enhetschef städ

13 december 2024